Képmix │ Augusztus

szeptember 03, 2013

A nyár utolsó hónapja kivételesen lassan telt, köszönhetően annak hogy semmi izgi nem történt. Egyik nap jött a másik után, se strandolás, se augusztus 20., semmi. Ez a képeken is meglátszik:(
 Már nagyon vártam az Őszt, a kedvenc évszakom: a sárguló levelekkel, a reggeli harmattal, a lédús körtével, szőlővel, sütőtökkel.
Egy kis "action" talán augusztus végén zajlott: a blog és az én szülinapom 27.-én és a blog szülinapi nyereményjáték is elkezdődött és tart szeptember közepéig. (itt jobb oldalt az oldalsávban láthatjátok az egyik nyereményt) Illetve szombaton "túl estünk" az esküvőn is - szó szerint, mert kedvem az nem sok volt hozzá. Végül a zöld ruhában mentem és milyen jól is tettem: a sok fekete-fehér- szürke öltöny és kis ruha között a méregzöld és narancssárga mixemben "különlegesnek" érezhettem magam :D Sajnos képeket - magamról legalább is -nem készítettem de ha sikerül elkérnem néhányat az ifjú pártól majd mutatok. 

Outfit & Face
 

  

Étkek
 Tüzes húsi félidőben by me // Nálunk már augusztus végén elkezdődött a szüret
A csajos shopping ebédszünetében elcsábultunk egy sajtburgerre // Tejbepapi

Unalmas órákra
 
 Eléggé különbözik az érdeklődési körünk párommal: ő Sephen King-et, én Agy-kontrollt olvasok :)
Századszor is előkerült Samantha és a Szex és New York sorozat
Nagyon izgultam, hogy az ebayről rendelt falmatrica jól mutasson az új szekrényen,  szerintetek?!

Kevés fiús dolog van a lakásban, ilyenek például ezek a porfogó foci-figurák  és a Dvd állvány:)) Veterán járgányok a Müller előtt  //  A műsor, amit itthon csak titokban nézhetek//

Szülinap!
 Félálomban, szülinapom reggelén egy csokor rózsa és a vágyott parfüm Szerelmemtől <3
Ja, és reggeli az ágyban :)



You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nagyon csinos vagy az első képeken! És SK <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:) Hát, én egyáltalán nem vagyok SK-rajongó. Inkább John Grisham vagy a krimi királynő, Agatha Christie

      Törlés

Facebook