Szülinapi Nyereményjáték -LEZÁRVA

augusztus 27, 2013

Ma van a szülinapom és mint ha csak elterveztem volna ma érkezett meg a várva várt (legalább is általam már nagyon várt) nyereményjáték főszereplője is, amire jó ideje vártam már és ami miatt csak most kerülhet sor a játékra.  De végre megérkezett, úgy hogy...

JÁTÉKRA FEL!!!

 A blogarchívumból nem láthatjátok - mert sajnos sok bejegyzésemnek nyoma veszett :( - de bizony tavaly július 17.-én született az első (nyilvános) bejegyzés itt a blogon. Több, mint 100 outfit, körmös, szerzeményes, diy, tag, terméktesztes vagy picit személyesebb jellegű bejegyzés közül mazsolázhat az oldalra látogató és Ti, akik legnagyobb meglepetésemre már 108-an vagytok, napról napra többen!!! Igyekszem 2-3 naponta frissíteni az oldalt, ilyenkor nem ritka a napi 120-150 oldalmegjelenítés sem mostanában és ez ez hihetetlen jól eső érzés. 
Külön öröm számomra mikor főként a "kemény mag" és néhány névtelen, de barátságos :) kommentelő egy-egy bejegyzés alatt megosztja a véleményét, tapasztalatait és kritikáit. Tegyétek ezt továbbra is! :)


A blog 1. szülinapi játékára úgy döntöttem - hiszen a név kötelez :) - hogy egy ékszert választok, mint főnyeremény és e mellett két legyen inkább három:), további apróság. Ezzel a nyaklánccal ajándékoztam meg magam én is, jobban mondva egy hasonlóval, a megnyerhető termékek listája tehát:
 - Arany-piros statement típusú nyaklánc
- NYC ajakceruza (482 Pink Spark)
- Essence Show your feet lábköröm fehérítő és barázdakitöltő lakk (nem csak lábra!:)
- Essence Mono (15 Celebstyle)
(Minden termék vadonatúj(!) Minden termékből van egy példányom nekem is, mert olyan termékeket szerettem volna ajándékozni amiket kipróbáltam és nekem beváltak)

A játék időtartama: 2013.08.27. - 09.15. (éjfél) 
(Sorsolás: 09.16.-án az azt követő 1 héten belül pedig postázok)

A játéknak mindössze két aprócska feltétele van: 
 - kövesd a blogot  Bloglovin-on keresztül és legyen magyarországi postacímed ahová a csomagot küldhetem!

Plusz esélyt szerezhet, aki:
- megosztja a nyereményjáték logóját (kép alul) a saját oldalsávjában vagy egy bejegyzésben, (+1)
Follow on Bloglovin


 A játékra mint, mindig most is e bejegyzés alatt, kommentben tudtok jelentkezni. Szokás szerint kérek egy email elérhetőséget hogy a sorolást követően felvehessem a nyertessel a kapcsolatot. 
Persze szívesen fogadom most is a bloggal kapcsolatos tanácsokat, ötleteket, kritikákat. Esetleg hogy milyen típusú bejegyzéseket szerettek olvasni tőlem vagy mire vagytok kíváncsiak?!

 Kérlek, ha megosztod a játékot, akkor ezt a  képet használd!

You Might Also Like

26 hozzászólás

  1. szia! kiraktam a blogom oldalsávjába a játékot. Szeretem az oldalad mert fedezek fel sok hasonlóságot, és ékszereket amik közösek bennünk :)
    Boldog szülinapot a blognak!!
    ide raktam ki:http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/
    bloglovin-on itt követlek: http://www.bloglovin.com/judyyyyaranyos
    Köszönöm a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Juj de jó O.O
    Én is jelentkeznék,
    Azrail néven követlek bloglovin'-on, és a képet kiraktam oldalsávba :)
    http://azrail5.blogspot.hu/
    És Boldog Blogszülinapot! Még nagyon sok szülinapot neki :)
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Gratulálok az 1 évhez, még sokat kívánok! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    - bloglovin'-on Asuke néven követlek
    - kiraktam a blogom oldalsávjába a képet (fashion-by-asu.blogspot.hu)
    - email: asuke@freemail.hu

    És én is köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!
    Boldog Születésnapot!
    A blogon Dalma ( : néven követlek!
    e-mail: dalma.snt@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a blogszülinapohoz! :)

    VálaszTörlés
  7. gratulálok, még nagyon sokáig ! :)
    bloglovinon cs.szandraa esetleg csszandraa néven követlek ! :)
    szívesen látnék még körmös bejegyzést és sok-sok haul posztot :)
    e-mail: csongedi_szandra@citromail.hu
    köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Boldog Születésnapot!
    A bloglovinon rone2122 vagy Schmidt Renáta néven követlek! (sose tudom melyik a felhasználó név) :)
    e-mail: rone2122@gmail.com

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Boldog szülit!!:))
    Sz. Orsi néven követem a blogod bloglovin'on.
    email: szemanorsi@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  11. Először is köszi a játékot, másodszor pedig boldog születésnapot :):)
    Réka Réka P. néven követlek bloglovinon is. Az emailem: preka87(kukac)gmail.com
    A nyereményjáték képét kitettem a blogom oldalsávjába is: rekablogol.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia Boldog szülinapot!
    Violetta09 néven követlek bloglovinon
    e-mail címem: viola.szusi@gmail.com
    Megosztottam blogom oldalsávjában: http://beautyfromviola.blogspot.hu/
    KÖszi a játékot :D

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Boldog születésnapot! :)
    Fanni Kereki néven követlek bloglovinon.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Boldog Szülinapot! :)
    Én csak most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina néven követlek Bloglovin-on.
    E-mail címem: n.regina59@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Üdv:
    Regina

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Boldog Blogszülinapot!
    CRaPTRaSH néven követlek és kitettem oldalsávba a játék linkjét itt:
    http://craptrashvilaga.blogspot.hu/
    mail: orban.klaudia@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülit! :)
    Én is szeretnék jelentkezni! Elíz néven követlek, Bloglovin'on Elíz Csomós (vagy Divat, szépség és a többi) néven! Kitettem a blogom oldalsávjába a képet! (http://divatesatobbi.blogspot.hu/)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Boldog szülinapoot! :)
    Itt Réka Kerekes néven követlek, Bloglovinon Kerekes Réka néven. Kitettem a játék képét a blog oldalsávjába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    Köszi szépen a szupi játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! :)

    Ezer éve követem a blogodat Bloglovinon, és Google Readeren is Iluss♥ (Fiatalos Blog) néven! :)
    A blogomon kitettem az oldalsávba a játék képét! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget, isteniek a nyeremények! :)

    Ja, és persze az e-mail címem: fiatalosblog@citromail.hu

    És Boldogságosságos Szülinapot! :D

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    world of bree néven követlek bloglovinon és kitettem a játék képét az oldalsávba.
    http://worldofbree.blogspot.hu/ oldalon megtalálod a képet és a worldofbree@gmail.com e-mail címen elérsz.

    Köszönöm a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    itt is és bloglovinon is Duda Ivett néven követlek:)
    Kitettem a blogom oldalsávjába:http://coralinevilag.blogspot.hu/
    mailcimem:sunshine565@gmail.com
    Imádtam a Gardrób illatosító házilag bejegyzésedet:)

    VálaszTörlés
  21. Szia :)!
    Bloglovinon Vivien néven követlek itt Vivi♥.
    email cím: kulcsar.vivienke@gmail.com
    Köszi a játékot! Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Bloglovinon: Krisztina Kovács
    email: mikoto.nina@gmail.com
    Boldog blog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Bloglovinon Fairyland néven követlek, és itt is ezen a néven.
    email: fairyland088@gmail.com
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://fairyland088.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget, és boldog blogszülinapot utólag is :)

    VálaszTörlés
  24. Szeretnék én is jelentkezni a nyereményjátékra :)
    Bloglovinon zsoXcore néven (ha minden igaz) követlek :)
    E-mail címem: zsoxcore @ hotmail.com

    VálaszTörlés
  25. szia.szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:) Katus Pásztor néven követlek blogovinon:)
    email címem: pasztorkatalin06@citromail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:)
    Bloglovinon Sári Julcsi néven követlek
    email címem: julcsi.sari@gmail.com
    Boldog szülinapot! :))

    VálaszTörlés

Facebook