Esküvői outfit: az utolsó változat

augusztus 25, 2013


Nagy érdeklődés övezte az Esküvői outfit bejegyzéseket, sokan megírtátok a véleményeteket egyik- másik összeállításról aminek nagyon örülök! Így vasárnap délelőttre - amikor is kis családommal  ismét Szeged felé vesszük az irányt , kitérőt téve a vásárhelyi Bagolyvár étterembe közelgő szülinapom alkalmából :) - az utolsó változatot is elhoztam a jövő szombati lagzi esélyes  ruhakombinációjából. 
Bár őszintén szólva ennek van a legkisebb esélye, szerintem ti is így gondoljátok majd. Már csak a fekete-szürke színe miatt is, ráadásul cipő-táska fronton is gondba lennék ha ezt választanám, hát még a  kiegészítőkkel.
Csütörtökön egy átlag hétköznapi outfitként már fel is avattam ezt a szürke kis ruhát, amire a Hádában csaptam le 50%-os kedvezménnyel. De kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla aztán pedig összegzésként kéretik leadni a végső szavazatokat!

 

A képeken is látszik, hogy az enyhébb időre tekintettel fekete leggings-t húztam mellé, de persze esküvőre ez szóba se jöhet. Ennek ellenére szerintem nem sokat segítene rajta. Talán úgy tűnhet, hogy az a flitteres gallér szerűség a ruha része, de nem. Saját készítésű galléros nyaklánc ami furi, de olyan mint ha ruhához járt volna. Nem sok  mindennel tudtam eddig felvenni, konkrétan eddig semmivel :D


Összegzésként 3 gyors kép a lehetőségekről remélve, hogy könnyebb lesz választani! Szerintetek?




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

12 hozzászólás

  1. Még mindig az első. :) Amúgy elmondod, hogy csináltad a nyakláncot? Csodaszép *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban volt step by step bejegyzés a nyaklánc elkészítésről, de sajnos tavasszal törlődött minden bejegyzésem korábbról, így az is!:( És a képek sincsenek már meg róla a gépemen.
      Egyébként egyszerű: kivágtam filcanyagból a "gallér" formát és pisztollyal ráragasztgattam (bár rávarrva biztos szebb lenne) apró, flittereket amiket hobbiboltban pár száz forintért kapni. Ennyi, nem túl bonyolult bár el lehet szórakozni vele pár órát :D

      Törlés
  2. nekem ez nagyon tetszik, és a gyűrű is szép, a gallér is egyedi!!

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz ez sem, de szerintem nem esküvőre való.

    VálaszTörlés
  4. AZ utolsó outfit jön be, egyszerű ,vagány, nőcis :) (bár én az övet hanyagolnám, de hozzátartozik,hogy csak akkor hordok,ha muszáj, bizonyára ezért :D )

    VálaszTörlés
  5. Az első outfitted a legjobb!

    VálaszTörlés
  6. Nekem még mindig a második, a zöld tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  7. A zöld a legjobb szerintem is :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem a szükre ruhás és a fekete-fehér egyaránt nagyon tetszik, a zöld is bejön, csak valahogy nem esküvőre. :-)

    VálaszTörlés

Facebook