Nyár végi bevásárlás (haul)

augusztus 23, 2013






Ahogy korábban már említettem múlt szombaton egy csajos nap keretében megejtettük  a nyár utolsó bevásárlós körútját. Kifejezetten a leárazások miatt mentünk át Szegedre, de ahogy az ilyenkor lenni szokott a nekem tetsző ruhák többsége nem volt akciós. A drogériás termékekre és néhány kiegészítőre is szert tettem így a nyár utolsó napjaira.
"Ha már lúd legyen kövér" ezért egyúttal megmutatom a korábban vásárolt termékeket is: Avon, Ebay rendelést, drogériás szerzeményeket.





Elsőnek három ruha:  ezt kék-fehéret az Invázióból való.  Nem tudom ruha e vagy tunika, használom így is úgy is. Jó választásnak tűnt akkor, mert a közepén lévő hosszú fehér minta azt hittem majd nyújtani fog valamicskét az alakomon, hát.....:S
1490ft
 A mustársárga felső amolyan vésztartalék, biztos ismeritek az érzést, a "nincsegyrontyomamitfelvegyek" típusút?! Valami ilyesmi kaphatott el amikor megvettem a piacon ezt felsőt. Kerülöm a nyomott mintás - főleg a NAGY mintás felsőket - ez valahogy becsúszott:)
Dettó a szürke ruha, ami a Háda féláras akció során került hozzám és amiről elárulom, hogy az esküvői outfit variációk  harmadik szereplője lesz. Hétvégén jönnek a képek.

600ft                                                  900-1000ft körül


Anyutól kaptam - mondhatni szülinapi ajándékként - ezt a türkiz színű táskát, amit Szegeden a Nagy Á emeletén található táskás-fehérneműs üzletben vettünk. Nagyon csípem ezt a helyet - szegediek biztosan egyetértenek velem - ilyen jó áron sehol máshol nem kapni divatos, strapabíró táskákat. A legdrágább táska is maximum 5000ft és elég masszív az anyaguk. Próbáltam úgy fotózni, hogy lássátok a "lényegét" vagyis a szegecseket az oldalsó zsebeken.  Talán praktikusabb lett volna, ha valami ősz-kompatibilis táskát nézek ki már ami a színét illeti, de ez tetszett na!

3500ft
Minden alkalommal elpanaszolom, de tényleg nagy szívfájdalmam hogy nincs Szegeden Müller :(( Kevésszer jutok el ( szerencsére Hódmezővásárhelyen és Békéscsabán van) és amikor mégis beszabadulok egybe akkor tüzetesebben átbogarászom a kínálatot, főleg a saját márkás termékeket. Essence leárazásnak már hűlt helye sem volt, jobban mondva csak az volt.
Így csak ez a dusch das tusfürdő és egy Beauty Baby márkájú nedves törlőkendőt vásároltam (meg néhány vitamin-félét) A tusfürdő hasonló árkategória, mint a Balea és ugyanazt is nyújtja. Engem ez a fruit-milk változat fogott meg leginkább, de jó pár illat közül válogathat az ember. Az illata  valamilyen gyümölcsös shake-re emlékeztet: barack, eper, citrus félék.
A törlőkendő 20db-os kiszerelése ellenére elég barátságos, 200ft körüli áron kapható és az illata számomra az eddigi legjobb. Sminklemosásra még nem használtam. Inkább kéztörlésre, fertőtlenítésre szánom az illata nagyon kellemes.

295ft                                 kb.195ft
A héten befutott egy elfeledett ebay rendelés - bezzeg a nyereményjátékra szánt rendelésem nem akaródzik megjönni :( - egy egyszerű kis gyöngyös karlánc képében. Rosszabbra számítottam, jó kicsit 'bóvli' hatású ezekkel  a lógó kütyükkel de akkor is cuki!
kb.300ft
Sminktermékre ebben a hónapban nem nagyon költöttem, csupán a népszerű Catrice Camouflage krémkorrektorba invesztáltam 1000ft-ot. Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon kíváncsi vagyok hogy teljesít és hogy jó e az árnyalat amit választottam. Sajnos teszter csak a legvilágosabból és a legsötétebből volt azok nem stimmeltek, így esett a választásom a 02 Light Beige árnyalatra. Friss, ropogós, még bele se másztam majd ma.

995ft

Lakkokra 'oly régóta rá se néztem a drogériák polcain, hogy lelkifurdalásból rögtön  kettőt is vettem. A Lovely glossy lakkjai annyira nekem valóak színben, hogy szinte szégyellem magam hogy még csak kettő azaz most már három van belőlük. A Rossmannban leárazás van Lovely és NYC lakkokból, emiatt jött haza velem két szépség is: Lovely Gloss Nr. 90 és a NYC Expert Last 037 Designer Dress árnyalat. Előbbi egy ütősebb zöldeskék árnyalat az utóbbi pedig egy púderes rózsaszín.

299ft                      345ft



Utoljára hagytam azt a terméket amitől a legjobban félek. Ugyanis a legutóbbi emlékeim az arcradírral  nem éppen kellemes, kifejezetten rossz. Ezer éve volt már, nem tudom milyen márka milyen terméke volt de felkentem. Lemostam. És másnap - sőt az azt követő 1 hétig  - nem mentem suliba, olyan brutál kiütéseket okozott. Na azóta nem volt arcradírom, helyette mindenféle maszkokkal esetleg saját kotyvasztásokat próbálkoztam. A legutóbbi Avon kampányban megláttam ezt a 3 in 1 típusú ClearSkin terméket, erőt vettem magamon és megrendeltem :) Pár órája, hogy kipróbáltam szóval ha az elkövetkező 1 hétben nem lennének outfit/FOTD és hasonló bejegyzések amiben az arcomat fotózom tudni fogjátok mi az oka....:DD
Akármi is lesz,  lesz róla teszt.

899ft

Meg van valamelyik termék nektek is?
Mi a véleményetek a Camouflage korrektorról, tényleg olyan szuper?

You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Sok sikert az arcradírhoz! Valahogy, én is mindig félve nyúlok utánuk. A legutóbbi Balea-s rémálom után meg pláne....

    VálaszTörlés
  2. nagyon klassz dolgokat vásároltál.
    Várom a szürke ruhás outfitet:)

    VálaszTörlés
  3. Remélem beválik neked az arcradír :)
    Kíváncsi vagyok te is olyan jó véleménnyel leszel a a catrice korrektorrol, mint szinte mindenki. Nekem nincs meg, nem használok korrektort, de azért kíváncsi vagyok milyen :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    A Duch Das tusik szerintem erősen verik a Baleát (ami engem szárít, pedig más tusik nem). Ha épp akciós akkor megéri venni, mert olcsóbb is, mint a Balea, de alapáron is olcsóbb az ismertebb márkáknál, mint pl. Nivea, Dove. 18km-re innen van egy Müller, ott én is mindig nagyon körbenézek, mert nagy a választék.
    Nekem pl. a Clearoderm arcradír bevált (esetleg tegyél vele egy próbát ha a jelenlegi elfogy), és mivel menthol is van benne, nyáron a bőrömet is frissítette, hűtötte. DM kínálatában megtalálod, nem egy drága termék 900-1000Ft. Promlémás bőrre jó.
    A Catrice korrektort én is megvettem, csak az 1-es árnyalatban, de még nem teszteltem, mert mostanában egész jó volt a bőröm, nem kellett elfedni korrektorral.

    Üdv.:

    Viki

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó színe van annak a táskának. Abban a boltban én még nem találtam magamnak olyan táskát ami minden kritériumnak megfelelne, pedig tényleg nagyon jó árban vannak. Az Árkádban van a Hol-mi nevű bolt (azt hiszem) a -1 szinten, oda is érdemes néha benézni. Van sokféle táska, nem épp a legolcsóbbak,de szoktak akciósak is lenni, így vettem féláron 5000-ért egy strapabíró táskát.
    Ha minden jól megy jövőhéten Bcsabán én is beszabadulok a Müllerbe :) Nekem is szívfájdalmam, hogy nincs Szegeden, nem is értem, hogy miért...

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Andus - Köszi a biztató szavakat, így első használat után úgy tűnik hogy nem lesz gond!:)

    Rami- Vasárnap jönnek a képek.

    Gabica - A Catrice korrektort is kipróbáltam tegnap, de még nincs véleményem:) Annak viszont örülök, hogy az árnyalat - annak ellenére hogy nem volt teszter belőle - nagyjából stimmel.

    Viki - Szerintem is ultra ciki, hogy nincs Müller Szegeden. Annak idején mikor nyílt az Árkád azt hittem lesz az is, meg még 1-2 üzlet amiknek a termékeiért emiatt csak "nyál csorgatva ácsingózok" :S Tudom, van lehetőség rendelni, de az nem ugyanaz mint "élőben"!!!:(


    Asuke - Nekem jól bírják azok a táskák amiket ott vettem, pedig az egyikben kifejezetten a laptopot cipelem. Ha bár volt egy tatyó - a masnis barna, ha emlékszik rá valaki - amit szintén ott vettem (kevés pénzért) és azóta már ki is dobtam. DE! A tulaj figyelmeztetett is, hogy ezek nem strapabíró női táskák, szóval tudtam mit veszek....:))


    Mint mindig, most is köszönöm Csajok a hozzászólást!Puszi nektek!!! <3

    VálaszTörlés
  8. Első ruha nagyon tetszik nekem, meg a kék táska, és a lakkok!!

    VálaszTörlés

Facebook