NOTD l Aranyló nude

szeptember 09, 2013

Hiányoltátok a körmös képeket, most pótolom. Ezt a manit még a két héttel ezelőtti esküvői mulatságon :) viseltem, de már az elkészítésénél tudtam hogy ezt bizony addig hagyom fent amíg nem lesz vállalhatatlanul csúnya. Ritkán - csak különleges alkalmakkor -hordok efféle csillámos, strasszos és hasonlóan manikűrt, mert utálom lemosni (!) Ezért nincs is se fedő,- se semmilyen csillogós lakkom. (leszámítva egy nyereményjátékon nyert arany fedőlakkot) Kínszenvedés, órákig áztatom a körmeimet lakklemosóban és még aztán is marad belőle :( 6 napig bírta, szombaton sikerült néhány órás melóval leszedni magamról, de megérte mert elegánsan visszafogott manikűr volt, hétköznapokra se volt 'too much' .
Alapnak az essence nail art alaplakkját használtam, erre rá egyetlen rétegben egy halvány nude. Majd az arany csillámpor, amit az Avon körömdíszítő kétvégű ecsetével applikáltam fel, bár nem minden ujjamon odakerült ahova szerettem volna. Végül fedésnek a gyógylakkom és voilä, kész is!
 

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. nagyon szép ez a manikűr!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! Végre valaki aki nem csak a jó, hanem az árnyoldalát is említi a csillámoknak.:P Mennyire igaz! Én is gyűlölöm leszedni őket, brutál küzdelem, aztán 3 napig krémezhetem a körmeim mire helyrejönnek. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és ízléses ez a mani :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés

Facebook