Nyereményeim Zsófitól! + Játék emlékeztető

szeptember 12, 2013

Múlt héten ismét mellém szegődött a nagy betűs SZERENCSE: másodszor fordult elő velem, hogy nyertem! (de komolyan, nem vagyok kifejezetten a szerencse gyermeke) Ezúttal Zsófinál, aki szuper Essence sminkcsomagot válogatott össze, rengeteg szemhéjpúder színnel (69 here i am!, 62 john lemon) , szájfénnyel (06 berry me!), körömlakkal (02 iced strawberry cream)  és egy pigmenttel ( 17 dory in love) Pasztell árnyalataim eddig nem  voltak, szóval a quattro-ra színeire nagyon kíváncsi vagyok.  (10 me and my ice cream)  --Még egyszer köszönöm Zsófi a csomagot és a gyors postázást!!!-- A körömlakkot és a szájfényt már "élesben" is teszteltem. A szájfény üvegben erős lilás árnyalatnak tűnik, de szerencsére felkenve nem ilyen erős, hétköznapra is tökéletes. A lakk pedig igazán nekem való, visszafogott enyhén rózsaszínes beütésű lakk némi csillogással. A monók és a paletta kipróbálása még várat magára, de mivel  kék szemsminket sűrűn viselek, így képzeletben már össze is párosítottam a kék pigmentet és (baba)kék monó, ha nem is hétköznapi viseletnek de tuti elkészítem amint kicsit több időm lesz.


Ha már nyereményjáték, megragadom az alkalmat hogy emlékeztessek még egyszer (és ígérem utoljára:)) a vasárnapig (!) tartó nyereményjátékra itt a blogon!  Ahogy néztem szép számmal jelentkeztetek aminek nagyon örülök! Vasárnap éjfélkor lezárom és másnap sorsolok a szokásos módon (random.org)
Emlékeztetőül egy kép a nyereményekről:)


Szép Napot!

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Örülök, hogy a szerencse neked kedvezett és örömet tudtam szerezni a meglepetés termékekkel is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon tetszik az összes termék!Köszike!:)

      Törlés

Facebook