Őszre hangolódás és egy "kis" drogériás haul

szeptember 15, 2013


Nagy nehezen, de a héten végre én is átálltam "ősz-üzemmódba", leesett hogy  végérvényesen véget ért a nyár,  a vénasszonyok nyara pedig úgy tűnik idén elmarad. Erre felé tegnap egész nap hol szitált hol szakadt az eső, kevésbé kedves arcát mutatta ez a számomra különös bájjal és harmóniával teli évszak, ezért tegnap megejtettem az ilyenkor szokásos ruhatárcserét. Nem, sajnos  nem újítottam fel a ruhatáram, csupán elcsomagoltam a nyári pacskereket, a rövid nacikat, leggingseket  topokat és előkerültek a zárt cipők, kardigánok és farmer nacik. A nagy pakolás közepette rájöttem --ahogy ilyenkor minden lány:) --- hogy szerintem nincs az évszaknak megfelelő cipőm (bár Nor ezt nem épp így gondolja:) és hogy a kedvenc (lényegében egyetlen) bőrkabátomat se vehetem már fel ebben a szezonban mert a hátáról "pereg le a bőr :(( Nézegettem már a boltok bőrdzseki kínálatát de egyik silányabb a másiknál, elég reménytelen hogy mostanában pótolni tudnám.

Lényeg a lényeg: itt az Ősz, ami egyébként az én kedvenc évszakom . Egyrészt (bár pont nem az őszre szokták mondani)  nekem a megújulásról szól, az évnek ebben a szakában átértékelem a dolgaimat, újult erővel és lelkesedéssel vetem bele magam a sűrűjébe. Valószínűleg azért van így, mert nyár végén van a szülinapom, szerintem más is számot vet születésnapja tájékán arról, hogy hol tart az életben és mit szeretne megvalósítani mondjuk a következő szülinapjáig. Soha nem év végén, az Újévben szoktam átgondolni és értékelni az életem hanem a szülinapomon nyilván ezért is érzem úgy, hogy ez az évszak nem az elmúlásról és depis hangulatról szól sokkal inkább a új perspektívákról és hogy a lehetetlen nem létezik....
Másrészt szeretem, hogy az egyhangú  bár színes holmikat  felváltja a sokkal kifinomultabb, kevésbé színes inkább harmonikus, letisztultabb öltözködés. Előkerülnek a blézerek, kendők bőrdzsekik zárt cipellők. Az állandó esernyő cipelést mondjuk nem annyira  kedvelem, de ez még belefér. 
Ruhákat még nem vettem, egyenlőre még csak sminktermékekből, lakkokból és kiegészítőkből és illatokból tankoltam fel az új évszakra. Ezeket mutatom meg ma:

 Nagyon rákaptam az Avon parfümmintáira; mikor először elmentem az üzletbe az Ultra Sexy apró mintájáért nem gondoltam hogy vérszemet kapok és pár napra rá még három mintát beszerzek. Szerintem hasznosak, először is mert a minta segítségével akár 4x-5x is kipróbálhatod magadon tényleg neked való e az adott illat. Sokszor előfordult már velem, hogy a drogériában magamra fújtam egy parfümöt mert üvegből nagyon tetszett, aztán néhány óra elteltével már nagyon nem (!) Másodlagos felhasználási módja nálam ezeknek a mintáknak, hogy ha kifogytak beledobom valamelyik táskámba, esetleg  fiókba és minden alkalommal amikor a táskámban kotorászom vagy a fiókban kutatok érzem  a finom illatot. Beszereztem a Little Gold Dress, és a legújabb kampányban reklámozott Instinct illatokat. Egyenlőre  most az Ultra Sexy-t próbálgatom, tényleg szexi, dögös illat de hosszú távon talán kissé unalmas, na majd látom.
Még az Essence kiárusításon akadtam erre két alapozóra, púderre. Kicsit bánom már, hogy megvettem noha 350Ft-ba került mindkettő. A 2 in 1 púder és egyben alapozó ötletre nagyon kíváncsi voltam. Púdernek egész tűrhető, tettem egy próbát vizes szivaccsal is de nem győzött meg, nagyon nem. Sanszos hogy készítek róluk egy minitesztet, szerintetek érdemes vagy már lerágott csont?
Elcsábultam megint a Lovely állvány előtt állva, úgy megörültem hogy végre valahára ráleltem a tejfehér - apró csillámoktól mentes - lakkra, hogy gondolkodás nélkül tettem a kosárba a termékcsalád Magasfényű tartós lakkjai közül a Nr. 25-ös, hófehér példányát. Két rétegben is elégedett vagyok vele, de az igazán szép végeredményért háromszor kell felkenni.


 Dm-ben még tavasszal kinéztem ezt a szövetfátyol arcmaszkot, habár nem vagyok oda a maszkokért főleg nem az arcomon kőszilárdságúra keményedő típusokért. A csomagolásról nem derül ki, hogy ez is azok közé tartozik e, rejtélyesen csak annyit ír: "levétele után arcunkat ne öblítsük!" :) Ma hajmosás az esti program, úgy hogy előtte feldobom ezt a maszkot, meglátjuk mi lesz!? Elviekben eltávolítja az elhalt hámsejteket, segít pótolni a nedvességet, az apró ráncok ennek és a kollagénrostoknak köszönhetően kisimulnak. Hozzájárul a bőrproblémák, esetleges gyulladások mérsékléséhez. Minden bőrtípusra ajánlott.

 
Pár hete vásároltam ezt az NYC ajakrúzst, aminek egy sokkal élénkebb, pink árnyalatát közületek holnap valaki megnyeri. Őszinte leszek, korall árnyalatot vártam, amikor kinéztem magamnak ezt a Sweet Splash rúzsceruzát Mango Punch árnyalatban. Inkább enyhe barackszín, ami így őszre talán még jobb is.


Új borotvákra is szükségem volt, a Tescoban elfogadható áron csak ezt X-epil három pengés borotvát találtam. Nem vagyok elájulva tőle, bár a hajlatokban is jól siklik és megvágni magam lehetetlen mégse olyan szuper, mint a Gilette Venus Reviera de azt akárhol keresem mindenhol hiánycikk.
Tetesept tusfürdő is abszolút újdonságnak számít nálam, soha még csak a nevéről sem hallottam nem hogy véleményeket olvastam volna róla azelőtt hogy haza hoztam. Nagyon krémes, kellemes és tartós illat. Szőlőmagolaj és makadámdióval, szuper krémes állaga van, pont mint a Dove tusiknak. Mondjuk az áruk is hasonló, ez a 250ml kiszerelés is 800-900ft körül mozog.
Ja és befigyel egy nem épp sminkcucc is ezen a képen; a Glade Brise Sense&Spray illatosítókészüléke szantálfa és jázmin illattal. Számtalanszor vásárolom újra amikor egyik-másik üzletben akciósan lehet hozzájutni, legutóbb ha jól emlékszem a Penny-ben lehetett 1100ft-ért megvásárolni.

 
 Alverde folyékony szemhéjfestékét is megvettem 30 metallic white árnyalatban csak tudnám minek?!! A szín mesés, de dolgozni vele kész rémálom. Pillanatok belül szárad és attól kezdve meg se moccan. A swatch készítésekor is kinyomtam egy tetemetes mennyiséget (de minek?!), szét kentem és mire a kamerát beállítottam már esélytelen volt hogy jobban eldolgozzam. (pedig eskü, hogy nem tököltem olyan sokat:)
Utolsó előtti termék a két hete, Páromtól kapott Christina Aguilera Red Sin parfümje. Isteni, nem tudom melyiket szeressem jobban Chrirstina első illatát (Christina) vagy ezt. A nőies, csipkével átszőtt virágmintás üveg már csak hab a tortán. Ha csak ránézek is elalélok, hát még ha magamra fújom. 15ml nem túl sok, viszont az Avon parfümöktől eltérően, két pinduri fújás reggel a csuklómra és a fülem mögé és garantált hogy még késő délután is érezni. 
 

 Utoljára hagytam most is a legfrissebbet, amit utónévnapi ajándékként kaptam Párom szüleitől tegnap. Azt szeretem a meglepi ajándékokban, hogy megeshet olyan ajándékot kap az ember ami nagyon tetszik neki és biztosan használni is fogja mégis ezer százalék, hogy ő maga nem vette volna meg. Ezzel a táskával pont így vagyok, a szín világa és a formája miatt ha több más tatyóval együtt látom valószínűleg nem ő rá esik a választásom. Pedig nagyon tetszik, klassz őszi színei vannak nincs még csak hasonlóm se. Ráadásul kék az átmeneti kabátom, szóval még ahhoz is passzolni fog. Az illata viszont meglehetősen "kínai", már bele is tettem egy kiürült parfümmintát:D

A blog harmadik nyereményjátéka lassacskán végett ér (ma éjfélkor) holnap sorsolok és már most szólok, hogy a nyertesnek hétfőhöz (09.16.) képest 4 azaz négy teljes napja lesz jelentkezni a nyereményéért. Legutóbb ugyanis történt egy kis malőr, ezt elkerülendő most előre szólok hogy ha  addig nem jelentkezik a kisorsolt személy akkor pénteken ismételt sorsolásra kerül majd sor. (Remélem nem lesz rá szükség!))




You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. De jó dolgokat vettél! A NYC ceruzákon én s sokat gondolkodtam, de aztán valahogy mégsem vettem még, pedig tetszenek.
    A kis táska nagyon őszies, szépek a szinei.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek a zsákmányaid, és nem is tudtam eldönteni miről olvasnék szívesen többet :D Én szeretem a teszteket is olvasni úgyhogy remélem ezek közül fogsz valamit bemutatni :)

    VálaszTörlés

Facebook