Véget ért a játék, a nyertes pedig...

szeptember 16, 2013

Friss,ropogós eredményhirdetéssel jelentkezem. Éjfélkor végett ért a  blog 1. szülinapi nyereményjátéka. Blogstatisztikával nem húzom az időt - főleg mert anno a játékfelhívásnál már beszámoltam a számadatokról:) Összesen 22-en jelentkeztetek 35 esélyt szerezve. Most is a random.org segítségével sorsoltam, ezúttal a nyertes sorszám a 18-as.


 Tádáámmm... A nyertes nem más, mint bree !!!!!

 
 Gratulálok bree! A többieknek pedig köszönöm a részvételt de legfőképp hogy olvastok és kommenteltek!! Még mindig nagyon sokat jelent nekem, sőt ha lehet még többet mint a kezdetek kezdetén.

A nyertest pillanatokon belül "személyesen" is értesítem, de ha péntekig (09.20.) nem kapok felőle "életjelet" könyörtelen leszek és újrasorsolok! :D



You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. gratula Bree-nek!!!

    VálaszTörlés
  2. juhuuu :O hát ezen most nagyon meglepődtem és nagyon megörültem! : ) főleg, hogy 18asként lettem kihúzva és most lesz 18.-án a szülinapom! Nagyon örülök neki, köszönöm szépen a lehetőséget! Nézem is az e-mailem és válaszolok! : )

    VálaszTörlés
  3. Szia! Játék nálam a blogon :) http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2013/09/garnier-avon-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés

Facebook