Bordó minizsákmányok plusz a ráadás

október 25, 2013

Elkapott a bordó/lila őrület, pedig nem tartozik a kedvenc színek közé, az elmúlt napokban mégis hatalmába kerített. Kezdődött azzal, - habár nem kifejezetten bordó - hogy a Glamour napokon vettem egy meleg rézvörös árnyalatú hajfestéket. Mellesleg ma befestettem a hajam....maradjunk annyiban, hogy a legrosszabbra számítottam ehhez képest a végeredmény 'szabad szemmel' alig észrevehető :) De még mindig jobb így, bár kicsit csalódott vagyok. Igyekszem hétvégén  lőni róla természetes fénynél képeket, hogy megmutathassam Nektek.
Elővettem csekély mennyiségű bordó lakkjaimat, a héten a körmömre is ilyen árnyalatot kentem és 'ha már lúd, legyen kövér' előkerestem a hasonló színű nadrágomat is. 

Jöjjenek az apróságok, szám szerint kettő icipici bordó sminktermék, amit a hirtelen jött BORDÓ-MÁNIÁM vetetett meg velem és a ráadás egy barna, pakolós táska képében. Íme:

 

Az ok, amiért újabb táska került hozzám nyomós... hiszik vagy sem  Hölgyek nincs egyetlen egy barna táskám se és mivel mert a leggyakrabban barna cipőt, csizmát, övet, sálat, kardigánt viselek eme hiányosságom a már-már túlzottan is (szín)harmóniára törekvő lelkemet igen rosszul érintette.
Tegnap teljesen véletlenül belefutottam ebbe a világos barna, nagyon egyszerű mintájú hatalmas táskába amibe az összes irat, jegyzet, dosszié belefér amit napközben magamnál hordok. Ráadásul  szuper olcsón (!) így még az itthoniak se tudnak belekötni, minek nekem még egy táska :D Az olcsóság ára viszont, hogy nem az az erős anyagból készült táska, jó ha ezt a szezont kibírja. Sebaj!:)

 BYS hosszantartó rúzs, sajnos az árnyalat nevét sehol sem lelelem. Csodaszép lila, miniatűr csillámokkal amikből 'majdhogynem semmi nem látszik az ajkakon, szerencsére. Ennek a márkának eddig csak egy pirosító ecsetével volt kapcsolatom, ami csúfos kudarcot vallott már a legelején. A rúzs viszont szép, bár nekem hétköznapra túl élénk. A tartósságáról nem tudok mit írni, ugyan készült vele egy arany-bordó versenysmink (az első sminkversenyre amire beneveztem Vikinél, ha van kedvetek holnapig még benevezhettek), de a fotózás után lekerült.    




Szintén bevetésre került az újonnan vásárolt bordós lila Essence pigment is, aminek a felvitelével nagyon nehezen boldogulok. A csomagolás nagyon nem praktikus, legalább is én perceket szenvedtem a "kiöntéssel" ennél is és  a Zsófitól nyert kék változattal is. Más is így van ezzel vagy én vagyok még ennyire rutintalan??







You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Egy Essence pigmentem van, de nekem is nehézkes a szín kinyerése az üvegcséből ...

    VálaszTörlés

Facebook