Termékek, amikben csalódtam

október 22, 2013


11 termék került fel  a képzeletbeli "Ne vedd meg többet!" listámra ami nagyon soknak tűnik. (legalább is most, hogy összeszámoltam baromi soknak érzem) Többsége olyan amit már hónapok óta kerülgetek, pakolgatom ide-oda közben meg csodálkozom miért nem fogy már el. Persze, ahogy az ilyen típusú bejegyzéseknél mások is, én is fontosnak tartom megjegyezni hogy az itt felsorolt termékek attól, hogy nekem nem váltak be, nem nyújtják az általam elvárt hatást még lehet, hogy másnál hozzák az elvárt szintet és  elégedettek az adott termékkel.


Alverde krémes szemhéjtus (30 art brown) Ez a termék a  még elmegy, valamire azért még jó kategória. Nem szemhéjtusnak használom (bár ez a szó elég erős ide) Krémes alapnak megteszi, nagyon nem tartós,  hamar kámforrá válik és a por állagú szemhéjfesték se tapad meg túlzottan.


Alverde folyékony szemhéjfesték (30 metallic white) Használhatatlan teljes mértékben. Eldolgozhatatlan, pillanatokon belül betonkemény maszlaggá szilárdul. Pedig az árnyalat nagyon szép, ezüstösen csillogó fehér lenne...

Baba Intenzív Kézápoló Krém (hypoallergén) Kellemetlen illatú, nehezen felszívódó krém. Ragacsos érzetet hagy a bőrön. Akárhányszor kentem be vele a kezem, mindig  gyors kézmosás követte.


BabyLove Pelenkakiütés elleni krém kamillával és cink-oxiddal Olvastam, hogy a  cink-oxidot tartalmazó krémek hatékony ellenszerei lehetnek a borotválás okozta kipirosodás, esetleges szőrtüszőgyulladás kialakulására. Ezért megvettem ezt a babáknak való kamillás krémet, aminek az állaga rendkívül "kemény", csak nehézkesen eloszlatható. Közvetlen borotválás után kenegettem vele magam a lábszáramon és egyéb helyeken. Az elején mintha hatásos  lett volna, de pár alkalom után feladtam...

Catrice szemhéjalapozó Az Essence I love stage szemhéjalap utánpótlásaként vettem, reménykedve hogy legalább megközelíti elődjét. Tévedés! Nem hogy a közelébe nem ér, fényévekkel mögötte battyog. Nehezen kenhető és semeddig se tartja a rádolgozott színt. Az árnyalat szép, önmagában van hogy felkenem a szemhéjamra egy barna tusvonallal.
 
Elf Dramatic Lash Kit Tavaly nyáron, az első MUP rendelésemben többek közt műszempillát is rendeltem, kifejezetten a blogra szántam mert a gyári pilláimmal egyébként elégedett vagyok. Mitagadás az ára volt a legcsábítóbb: ragasztóval együtt került 350ft-ba. A pilla maga a drámai elnevezés ellenére nem annyira brutál talán még nappalra is bevállaltam volna. Párszor próbálkoztam a felrakással, aztán szétcincáltam hátha "tincses" szempillaként képes leszek vele operálni. Sajnos úgy sem, ennek ellenére szerintem maga a pilla megéri az árát, a ludas 80%-ban a ragasztó és 20%-ban én voltam:)

Essence my base bőrtökéletesítő sminkalap Még vásárlás előtt olvastam róla, hogy túl fényes és zsíros hatást kelt sminkalapként. Ezért biztos voltam benne, hogy sminkalapnak nem, vagy csak a szemhéjamra fogom használni. Inkább 'amolyan highlighterként funkcionált egy darabig, de inkább hanyagolom. 

Eucerin golyós dezodor érzékeny bőrre Évek óta a legnagyobb bosszúságom ez a dezodor. Utálom amiért rábeszélt a gyógyszerész.  Drága, mert ugye bár nagyon minőségi és az érzékeny, atópiás bőr legjobb barátja. A nagy francokat!!! Éppenséggel tényleg nem irritál, csak úgy izzad tőle az ember, 20 fok alatt is hogy csak na! Korábban próbáltam a márka nappali arckrémét is, azzal elégedett voltam ennek ellenére szerintem rettentően túlárazottak a termékei.

FA Natural Power deo szőlőmag kivonattal Kábé, mint az előző csak kevésbé megy fel a pumpa bennem, mert még se 2500ft-ot költöttem rá. Átlagosnak indult, de egy-két használat után mintha megszokta volna a bőröm és akár ne is kentem volna.

Miss sporty Studio Lash szempillaspirál Ígérete szerint 70% megemeli és 60% hosszabbítja a pillákat, de szép is lenne! Ehelyett  intenzív feketére festi őket, de hosszabb vagy íveltebb pillasornak nyoma sincs.

Ziaja fehér vazelin Vettem, mert Jónő Nóri szerint  (is) nagyon-nagyon-nagyon sok felhasználási módja van és akkor már legyen itthon nekem is! - gondolta a lány, akinek így is több felesleges cucca van, mint amennyi ésszerű keretek közt még megengedett
Sajnos előbb megvettem és csak ezt követően olvastam tüzetesebben utána mi is ez tulajdonképpen és hogy talán többet árt(hat)unk vele mint amennyit használ(hat). Azóta is rengeteg helyen belefutok a témába,  szerintem az egyik legellentmondásosabb "csodaszer" szépségápolás témakörben a petrolátum. Rengeteg felhasználási mód közül ( szemöldök,-és hajfestésnél, szemhéjalapozóként, ajak,és kézápolóként, sminklemosó, hajvégápoló) én kézápolóként és néhány alkalommal éjszakára ajakápolóként próbálkoztam vele. Nem éreztem semmi hatását így szépen lassan a fiók mélyére került, de ha szükség lenne rá van itthon és ez felettébb megnyugtató :)

Mit gondoltok a vazelinről a szépségápolásban? 

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Tényleg sok nemszeretem terméked gyűlt össze! :-)
    A vazelin nekem is csak ajakápolóként vált be, egy időben itthon csak azt használtam az ajkaimra.
    Ha lehetne kisebb adagot (15-20 ml) venni, talán most is azt használnám

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Catrice szemhéjalap bevált és szerettem is, most is azt vettem volna, ha nem szüntetik meg. Most is Catrice van, az új, ami szintén szuper csak vigyázni kell a mennyiséggel, mert ha túl sokat viszek fel, akkor nem tudom szépen eldolgozni a színeket később.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos nagyon nem!A Camouflage korrektort viszont nagyon szeretem, néha szemhéjalapként inkább azt használom. Elég krémes ahhoz, hogy jól megtapadjon rajta a festék.

      Törlés

Facebook