Üresjárat #6.

október 06, 2013




Szeptemberben is sikerült pár dolgot "elfogyasztani", ráadásul négyből három abszolút kedvenc volt.
A nyári, gyümölcsös tusfürdőknek ezzel a dusch das  példánnyal búcsút is mondtam. Édes, gyümi shake illatával egész jó termék volt, bár az állaga  túl hígnak bizonyult emiatt gyorsan is fogyott. Felváltva használtam egy Dove tusfürdővel emiatt a selymes és puha érzést inkább annak tudom be, mint a dusch das-nak de nem rossz. Újra nem venném ezt az illatot biztosan, de az sem kizárt hogy ez volt az első és utolsó dusch das termékem.

Garnier Mineral dezodor az utóbbi idők egyik legjobb izzadásgátlója. Nagyon kellemes, hosszan tartó illat, praktikus csomagolás. A (túl) jól hangzó szlogen, miszerint 48 órás védelmet  ígér természetesen itt is csak reklámfogás, de ez jól is van így. Ugyan nem pont ugyanezt, de újra Garnier izzadásgátlót választottam mert más termékekhez képest ez hagy legkevésbé foltot a sötét ruhákon és a hatását is ennek érzem a legtovább. Ezért is fura amikor olyat olvasok másoknál mennyire nem szeretik a Garnier termékeket legyen az arc,-vagy testápoló termék. Én ezidáig még nem találkoztam a márka "sötét oldalával".

A népszerű Essence BTG lakkom is elfogyott, pontosabban használhatatlanná sűrűsödött ami nem is olyan meglepő, hisz több mint 2 éves. Nem alapnak használtam inkább szimplán, önmagában annyira tetszett az a natúr szín amit el lehetett érni vele. Az utánpótlást is beszereztem már, sajnos a nagy rohanásban nem a fehér  árnyalatot sikerült megvenni, hanem a soft rosé-t és emiatt a végeredmény se ugyanaz, egy nagyon minimális rózsás árnyalat a végeredmény. A legeslegjobban mégis azt szerettem ebben a lakkban, hogy - ahogy a csomagolás is írja -  zselés körmök  látszatát adta.Tartóssága nem kiemelkedő, de egy festést előkészítő lakknál ez talán nem is fontos.

Gliss Kur kifésülhetőséget könnyítő selyemfény kondicionálója harmadszor fogyott el és ugyan valamelyik fiók mélyén az Elseve hasonló terméke várja hogy sorra kerüljön nagyon valószínű hogy újból beszerzem. Nálam a Gliss Kur vs. Elseve csatát egyértelműen a Schwarzkopf terméke nyeri. Imádom az illatát, édes de nem az a csömör, túláradó illat. Egészen sokáig érezhető is. Ami a használatát illeti én nem hajmosást követően hanem az azt követő napokban, amolyan hajfrissítésképp fújtam a hajvégekre. Az én helyem hatványozottan hajlamos a gubancolódásra éjszaka és napközben egyaránt abban is sokat segít habár nem eleget :)


Remélhetőleg :) észrevettétek hogy változott a blog külleme és habár nem vagyok egy "rózsaszín lány" mégis a pink-szürke kombináció került előtérbe, egyenlőre. Nem vagyok elégedett a végeredménnyel, változtatások az elkövetkező hetekben még biztosan lesznek, szépen apránként. Nekem is barátkoznom kell még az új külsővel. Legnagyobb fejtörést a fejléc pozicionálása okozza: nem jövök rá  hogyan tudnám középre igazítani!? (aki tudja, és lenne olyan kedves elmagyarázni annak nagyon-nagyon megköszönném !!:D

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Látom, egyszerre lett elfogyott 6. felvonásunk. :D

    VálaszTörlés
  2. A helyesírás-ellenőrzőt is néha érdemes korrigálni, nem elfogadni minden ajánlatát. Érdemes továbbá minden cikket elolvasni még egyszer publikálás előtt, hátha értelmetlenek a mondatok, mint a fenti esetben is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik mondat sikerült értelmetlenre? Újra olvasva egyet találtam azt javítottam is :) Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem!!
      Előfordul hogy "hiba csúszik a gépezetbe", figyelmen kívül hagyok szavakat vagy az elsőnek megfogalmazott mondatot végül teljesen átírom (mint jelen esetben is) és rossz ragozások maradnak. Vannak szavak, kifejezések amiket szándékosan írok eltérően a megszokottól, ezeket (is) dőlt betűvel vagy zárójellel jelölöm.
      Ebben a bejegyzésben például a "pozicionálás" szó adta fel a leckét, de több helyen is utána olvasva végül is így maradt.
      Köszönöm a hozzászólást!

      Törlés

Facebook