FOTD │ Cooper Island

október 11, 2013


A nap végére  még hoztam egy FOTD  bejegyzést. A  Glamour shopping első felvonását én már reggel "megejtettem" és haza érve egyből ki is próbáltam az újonnan szerzett sminktermékek egy részét. Igaz a smink hangsúlyos része nem új termékkel hanem egy méltatlanul mellőzött Essence szemhéjpúderrel (59 Cooper island) és egy Alverde szemszínnel (20 Gelb) készült. A mai nap termései egyébként: egy alapozó, pirosító, szemceruza és egy hajfesték de holnap folytatás következik Szegeden.  Addig is itt van egy csokorral a mai sminkemről.








 Felhasznált termékek:

Elnézést kérek, amiért a képeken a bőröm  árnyalatát "megbuheráltam" de szörnyű állapotok uralkodni az arcomon és ezen még egy jól fedő alapozó sem segíthet :) A szem és az ajkam színei azonban tökéletesen megfelel a valóságnak.

You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook