Képmix I Október

november 06, 2013

Véget ért a ősz, már ha volt egyáltalán mert vagy farkas ordító hideg volt már szeptemberben vagy különösen meleg októberben. Annyira nem bántam, mert így totál kihasználhattam a szürke blézerem "rongyosra" hordtam... A hó közepén szert tettem életem első ColorTattoo-ra és végre valahára összespóroltam egy androidos telefonra, most már én is tudom mi az az Instagramm, Viber, PhotoShake, Shazam és egyéb app-ok. Tudom, de a használattal még bajba vagyok :)
A negyedéves hajfestésen is túl vagyok, hát...nem lett olyan durva mint gondoltam, sőt igazából alig észrevehető a változás. Beneveztem az első sminkversenyemre is, habár nem értem el helyezést minikihívás volt elkészíteni és még inkább értékelhető képeket készíteni róla.
Elvégeztem egy tb és bérügy sulit is és az influenza is elkerült egészen mostanáig de ezt már a november számlájára írom. Egyszóval elég pozitívra sikerült  hónap volt, de beszéljenek helyettem a képek.

OUTFIT RÉSZLETEK

 Imádni való csizma-táska kombó // a régi új BTG lakk bevetésen
Az egyetlen valódi arany szett, amit hordok // az új farmerem
meleg rézvörös árnyalat, elvileg // csíízz



 KIKAPCSOLÓDÁS

 Szabadság útjai // 23 szám 
Saját készítésű koszorú, egész jó lett
Utolsó megmérettetés előtti tanulós délután // "Sminkelj és Nyerj" verseny 


 ÖRÖMFORRÁSOK

 Glamour napi szőrös mellény az Orsay-ből // Végre végre új teló, Love
Sminkes sarkom // és sajátos nyaklánc tárolásom :)


 TERMÉSZET

 Lemenő nap fényében // A főtér büszkesége
A város látképe // Szitakötő az avarban, na ki találja meg? 
Halacskáink a téli álomra készülődve // Ismeretlen növény a kertből

SMINK

 Októberben rengeteg színes sminket készítettem, a barna árnyalatai háttérbe szorultak ebben a hónapban

PETs

A gonosz macsek,  a vicces uszkár és a nagy bundás hármasa

You Might Also Like

3 hozzászólás

Facebook