Smink│ Bordó & arany

november 07, 2013

Elhoztam a versenysminkem elkészítéséről készült  step by step képeket, habár a "versenysmink" kifejezés elég erős így utólag, hogy láttam a "Sminkelj és Nyerj"  győztes sminkjeit :) amit a szervező lányok mellett egy profi is zsűrizett, Larion Oscar személyében aki a Maybelline magyarországi sminkmestere. Van még hova fejlődni, de élveztem a kihívást ami nem csak a smink elkészítésében de  a megfelelő beállítás megtalálásában is rejlett :D A smink készítése során azért igyekeztem az egyes lépéseket megörökíteni ide a blogra, úgy ahogy sikerült is most ezt láthatjátok. A sminkről annyit, hogy kábé akkor tájt kezdett eluralkodni rajtam a bordó láz ezért választottam a bordó-arany kombinációt, ami így nézve lehetett volna sokkal erőteljesebb is, na mindegy! {terméklista a bejegyzés végén}

Első lépésnek az  arcom egységesítésére és a bőrhibák eltüntetésére egy gyenge fedésű alapozót és krémkorrektort használtam és szemhéjalapnak is ezt a korrektort vittem fel.

Második lépésben a számomra kissé csalódásként megélt  aranyló ColorTatto-t került fel a szemhéj egészére. Ami lemaradt a képekről az a bronzosítás illetve a kontúrozás egy sötétebb tónusú mozaikpúderrel.
Harmadik lépésként egy bordó pigmentet ütögettem fel a szemhéjamra a belső szemzug kivételével. Ezt követően pedig a kedvenc palettám (GLO Minerals) apró csillámos bordó árnyalatát használtam a színek mélyítésére és az alsó pillasor külső kétharmadában. A belső szemzugba pedig a paletta sárgás árnyalatát használtam.
 Negyedik egyben utolsó lépésként a vízvonalra és a felső szempillasor tövét fekete szemceruzával húztam ki, a szemsmink utolsó részeként pedig egy szempillaspirált vittem fel. Az ajkakra egy alapjáraton erőteljesebb színű bordó rúzst használtam, amit "paskoló" - legyen inkább ütögető (!) :) - mozdulatokkal vittem fel a kevésbé intenzív hatás érdekében amit egy ajakceruza segítségével próbáltam kordában tartani.

A végeredmény pedig ilyen lett:








Felhasznált termékek:

  •  Essence Make up to match alapozó (medium)
  • Catrice Camouflage krémkorrektor (020)
  • NYC mozaikpúder (724A)
  • Maybelline Color Tattoo ( Eternal-gold)
  • GLO Minerals paletta
  • Essence pigment ( 23 my little dragon)
  • S-he szemceruza és korrektor ( black)
  • Rimmel Extra Super Lash szempillapirál (black)
  • BYS hosszantartó rúzs
  • Ebay  ajakceruza


Ti kipróbáltátok már magatokat valamilyen sminkversenyen?
Szerintem a fejődéshez fontos, hogy az ember időről időre kipróbálja magát és felmérje hol is tart esetemben épp az amatőr smink világában. Azon a szinten vagyok ahová gondoltam magam, a lelkes amatőrök alsó rétegében, remélem idővel azért majd szintet lépek :)

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Nagyon jól állnak neked ezek a színek, de szerintem picit magasabbra satírozhattad volna, mert nagyon sok a hely a szemhéjad és a szemöldököd között. Meg egy tusvonallal szerintem nagyon dög lett volna. :P A végeredményes képeknél az elsőn nagyon bájos vagy, azon a képen picit hasonlítasz Blair Waldorf-ra szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet igazad van, legközelebb megpróbálom úgy is. Köszi az észrevételt és a Blair-hez hasonlítást, nekem legalább is szimpatikus a kis csaj, szóval bóknak veszem :)

      Törlés
  2. Nagyon jól áll neked ez a smink :) Tetszenek a színek is, jól állnak Neked :)

    VálaszTörlés

Facebook