Smink I Dalai Drama

november 22, 2013



A múlt  héten ismételten egy színes(ebb) sminket készítettem. Nem túl élénk mégis élettel teli és szerintem még kicsit őszies is a narancsos árnyalatnak köszönhetően. Ami nem mellesleg a címben szereplő  nevet viseli. Dalai Drama, csípem ezt a színt és a fantázianév is ütős :) Kékkel, zölddel kombináltam ami elnézve a képeket jobban passzol egymás egymás mint vártam. 
Minden más elég natúr, mégis csak hétköznapra szántam ezért csak is valami jellegtelen rúzs/szájfény jöhetett szóba. 









Felhasznált termékek:

Max Factor 3in1 Facefinity (beige 55)
Catrice Camouflage korrektor ( 020)
NYC mozaikpúder ( 724A)
NYX Kojal pencil (brown)
Catrice Kohl Kajal (120 We Found Nemo)
Catrice  Absolute Eye Colour ( 320 Dalai Drama)
Sleek Original Paletta 
S-he Stylezone fekete korrektorral 
Rimmel Extra Super Lash (101 black black)
Lora rúzs (901) 
Lovely Maxi lips






Mit szóltok hozzá?

You Might Also Like

2 hozzászólás

Facebook