Sóvárgások l Ebay

november 11, 2013



Megint összegyűlt egy adagra való javarészt  Ebay-ről. Tavasszal kattantam rá a külföldi vásárlásra, főleg erről az oldalról, a félelmeim ellenére eddig minden rendelésem zökkenőmentesen, hosszabb-rövidebb idő alatt de végül is ideért egyet leszámítva de annak az árát azonnal visszakaptam és elköltöttem másra:) Elég önző dolog tőlem, de ebben az összeállításban is csak magamra gondoltam így csak olyan dolgokat gyűjtöttem egy csokorba amire én vágyom. Még nem kapott el a "kinek mit vegyek Karácsonyra" pánik és egyenlőre ötleteim sincsenek pedig ha idejében sikerülne kitalálni lenne rá esél,y hogy ide is érne bő egy hónap alatt. Mindenesetre most jöjjenek a saját részre kiszemelt szépségek, az árakra kattintva a termékeket tüzetesebben is megleshetitek!


SMINK

410,-HUF/ darab

Ezt a költséghatékonynak tűnő megoldást még az előtt találtam, hogy a dm-ben 50%-os kiárusítást hirdettek volna az ebeline ecsetekre. Ettől függetlenül erős késztetést érzek, hogy kipróbáljam ezeket is. Nem is tudom melyiket válasszam?!

250,-HUF+szállítás
Ki kellene már próbáljam az alapozást szivacs technikával egészen pontosan  a "beauty blender"-t vagy hasonmásait. Elég szkeptikus vagyok vele szemben: elképzelhetetlen, hogy ezeket a szivacsokat rendesen tisztán lehet tartani meg egyáltalán. Vagy ezek ilyen egyszer használatos dolgok lennének?? Ennyi pénzért talán megér egy próbát.

2155,- HUF
Nagy vágyam egy gigantikus méretű paletta, telis-tele színekkel amiknek a 80%-át valószínű sosem használnám de akkor is:) Beérném egy 88-as, matt palettával is!


 KIEGÉSZÍTŐK

Nem kérdés, hogy ez alkalommal is körülnéztem a statement nyakba valók háza táján. Az sem kérdés, hogy ismét kinéztem legalább 20 féle bizsut amit szívem szerint nagy tételben, minden létező színben megrendelnék. A gyűrűk így képről nem tetszenek, de valakinél láttam őket és százszor jobban néztek ki "élőben", őket tuti megrendelem a közel jövőben.

900,-HUF


1240,-HUF



220,- HUF/ darab

640,- HUF
Az órákkal úgy vagyok, hogy nincsen rá egyáltalán szükségem csakis "dekorációként" funkcionálnak. Egy "bemondta az unalmast"  ezért most ezt a fehéret néztem ki magamnak szilikonból. Az anyagából kiindulva talán az az elegáns típusú karóra de egye'fene ennyiért teszek egy próbát.

 RUHA

1370,-HUF
Egyszerű mégis nagyon tetszik. Én már kicsit tovább gondoltam és pár arany szegeccsel zsebtájékon. Már azt is tudom mivel hordanám.

2220,-HUF
A lista egyetlen darabja ami kissé irreális, már ami az árát illeti elvégre egy basic felső 3 gombbal. Valószínűleg ennyit nem áldozok rá. Valaki meglephetne vele! :)

3315,-HUF
Kicsit esőkabát jellege van ennek a szintén zöld kabátkának, de olyan különleges. Mondjuk a rövid ujjú fazon nem épp praktikus viszont a húzott derékrész kárpótol mindenért. Így télire már nem alkalmas, de tavaszra nagyon is elképzelhető hogy beszerzem.

1400,-HUF
Ez az ing, ha selyem anyaga van mint ahogy azt a képről sejteni vélem akkor már rendelném is. Tetszik a dekoltázs egyszerűsége amit a vállrész szegecsei azért megspékelnek egy kis vagánysággal.

 EGYÉB

Meséltem, hogy végre én is az okostelós csajok táborát gyarapítom, most már csak a megfelelő telefontokot kellene megtalálni. Ez jónak tűnik, még kártyatartó fakkjai is vannak, a színek se rosszak, lehet ez lesz a befutó.



Képek forrása: ebay.com // aliexpress.com

You Might Also Like

9 hozzászólás

  1. Az a kék blúz nagyon tetszik! :) Nekem van olyan szivacsom és nem rossz módszer, a legjobban pedig a mosogatószer vált be a kimosására, miután én is szenvedtem a tisztításával és ezt olvastam valahol, gondoltam kipróbálom és bevált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mosógatószer? Erről nem is hallottam. Az ecsetek tisztítására egyszerű folyékony szappant / tusfürdőt vagy sminklemosót szoktam használni, gondoltam a szivacsra is jó?! Hát, nem tudom nem győztél meg! :DD

      Törlés
  2. Én is pont ezt a basic felsőt nézegetem már egy ideje, pont rászántam magam hogy novemberben megrendelem, mert nálunk még csak hasonlót sem árulnak, ha meg igen, akkor kb. 2-3szoros áron. A 88-as paletta is kivánságlistás már egy ideje, nagyon egyezik az izlésünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban "kicsit elszálltak" az itthoni kínai üzletek árakat tekintve. Én még gondolkodom ezen a felsőn, majd megnézem nálad hogy is néz ki... :)

      Törlés
  3. Ó, a telefontartó az abszolút kedvenc. Nagyon vidám színei vannak :-)

    VálaszTörlés
  4. Azokat az ecseteket én is nézegettem, erősen hajaznak a Sigma új Precision kitjére, ami tetszik, de félek, hogy annyit nem használnám, hogy 20 ezer ft-ot érdemes lenne kiadni érte.
    Anno én is rendeltem E-bayről 88-as palettát, de nem voltam túl elégedett a végeredménnyel (nincs is már meg egyik sem...). Volt, ami nem volt elég pigmentált, volt amelyiket matt palettaként rendeltem, de egyáltalán nem voltak mattak a színek. Szóval ha mégegyszer vennék 88-ast, már inkább az eredetit rendelném meg. Vagy ha kockáztatsz, akkor is mindenképpen Top Rated sellertől és ne a legolcsóbbat, mert az tuti nem lesz olyan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ebay-ről rendelt ecsetkészletem, nem valami jó viszont nem is ilyen "minőségűnek" nézett ki anno a képeken mint ez.
      88/120 palettára nagyon fáj a fogam, leginkább matt színekre de félek hogy nem érkezne meg teljes épségben és azt nagyon sajnálnám!
      Köszi a tippet ami a vásárlást illeti mindenképp tüzetesebben megnézem majd a kínálatot!

      Törlés
  5. Szia! A kék ing szép, de remélem nem gondoltad komolyan, hogy 1400-ért selyem inget kapsz. :-D Még Kínából se elhiheted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze, hogy nem igazi selyemre gondoltam. Csupán fényesebb anyagra(mert a kép alapján valami olyasmire gondolok) mint mondjuk a selyem vagy ilyesmi. Néhányszor már rendeltem Kínából és nagyjából tudom mire számíthatok minőség szempontjából :) Mindig a legrosszabbra vagyok felkészülve :D

      Törlés

Facebook