FOTD│ Évfordulós-szülinapos

december 01, 2013



Évfordulós, mert tegnap ünnepeltük Párommal azt a sok-sok évet amit eddig együtt töltöttünk remélve hogy még legalább ennyit kibírunk egymás mellett....:) és szülinapos mert épp ezen a napon ünnepli párom anyukája is születésnapját. Idén úgy esett, hogy együtt ünnepeltük a két "eseményt".
Aki követ Instagram '-on ( mert hogy két hete, kezdetleges  okostelós tudásommal végre én is elkészítettem a profilom) az már láthatott képet az alkalomra készült sminkről és az outfitről is. 
Mivel  ebédelni mentünk nem pedig valamilyen esti programra ezért erős, füstös szemfestés szóba sem jöhetett inkább valami lágyabb, de azért (szem)hangsúlyos makeup-ot szerettem volna. Így esett a választás a  jóöreg Sleek Original palettából egy zöldes árnyalatra a teljes szemhéjon valamint egy világos, bézs árnyalatra a szemzugba és a szemöldökcsont alá.  Most sem vittem túlzásba, az ajkaimra ezúttal is csak egy halvány rózsaszín, enyhén csillámos Lovely szájfény került ami köszönhetően a benne lévő kollagénnek  picikét felspanolja a méretét.
A hajam ezeken a képeken még elég kaotikus, felcsavarva meg minden úgy hogy azt kéretik csak a sminkre koncentrálni!:)








Az oldalsávba kikerült a Bloglovin mellett most már az Instagram elérhetőségem is. 
bb_nixon néven megtalálsz ha kedved tartja!! 

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Sok boldog évfordulót még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,de aranyos vagy! Köszönjük:szépen! :)

      Törlés
  2. Nagyon Boldog Évfordulót! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, én is boldog évfordulót kívánok! :) És köszi, hogy eszembe juttattad ezt a színt, meg egyáltalán az Originált, ez az egyik kedvenc színem abból a palettából! :) Ja és én meg pont ma csináltam instát. :D

    VálaszTörlés

Facebook