Mini Balea Haul

december 19, 2013

Nyüzsi van ezerrel mostanság, így alig jut időm írni a blogra. Szerencsére múlt héten betáraztam néhány karácsony ihletésű posztot is emiatt talán még sűrűbben is jelentkezem mint szoktam. Ma egy mini zsákmányos bejegyzést hozok, amolyan töltelék gyanánt (rövidebb bejegyzésekre még van idő)  ráadásul nem is annyira friss, mert ha jól emlékszem már vagy három hete megvettem őket.
Közben kövessetek Instagramon mert azon a felületen lényegesen többet posztolok manapság!! Annyira, hogy az oldalsávba is kikerült az elérhetőségem.

Ja, és drukkoljatok mert ma délután megyek az optikába kontaktlencsét próbálni életemben először. Úgy hallottam elég időigényes folyamat:) Csak emiatt levágtam a körmeim és ma a szemsminket is hanyagolom. Azért remélem emiatt nem kell lemondanom a szemem sminkeléséről mert azt élvezem a legjobban az sminkelésben?! :O


Balea limitált kiadású  Sternen scweif tusfürdő  dilemmáztam rajta hogy a legutóbbi -ugyanilyen kiadású kék tusi - után megkockáztassak e még egy hasonlót.  A kék valami borzalmas volt, általában azt érzem hogy nagyon hamar elfogynak a tusfürdőim a kék változatnál viszont azt hittem sosem következik ez be. Amit sajnálok, hogy a megszokottól eltérően nincs rajta a csomagoláson, hogy milyen illatjegyeket tartalmaz egyebekben hozza a megszokott Balea állagot és tartósságot. Az illata kellemes, nekem kevésbé télies illat mert mint ha éreznék benne egy kis citrusos frissességet.  A csomagolás inkább ami télies, fehér-arany mintázat.

Balea  Indian Chai Testápolókrém Már nem sok van a karácsonyi Alverde testvajaiból ezért mikor megláttam ezt a fémtetejű tégelyt egyből rámozdultam:) Valami oknál fogva vonzódom a tégelyes testápolókhoz...  Kissé édeskés a vanília miatt és valószínűleg a Chai tea miatt van egy egészen különleges illata is amit meg sem próbálok körülírni mert lehetetlen. Emelett jojobaolajat és E-vitamint tartalmaz. Még érintetlen és mert fémpapírral is le van fedve így az állagáról sem tudok még nyilatkozni de a "krém" elnevezésből kiindulva valószínűleg folyósabb állagról lehet szó.


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. De jó, ezeknek a Balea dolgoknak biztosan jó illatuk van :)
    A kontaklencse miatt ne izgulj, nekem is kb. 3-4 hete van, én mondjuk a vizvonalamra nem teszek semmit, meg a spirált hanyagolom, de azon kivül sminkelek ahogy szoktam (tus, szemhéjpúder, ilyesmik). Meg a körmöd is jó, ha eleinte rövid mig gyakorolsz, de utána meg is növesztheted egy kicsit, ha már belejöttél, :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körmömet már most levágtam (mert azt hittem a próbacsomagot már most megkapom és olvastam hogy könnyebb így berakni) de kiderült hogy nincs készleten olyan kis dioptriás kontaktlencse pedig már olyan szép hosszúak voltak a körmeim :S
      Picit aggódom azért, a doki is mesélte hogy volt olyan csaj,akit 3,5 órán keresztül próbált betanítani :O Hát kíváncsi leszek.... :))

      Törlés
  2. Az Indian Chai nagy kedvencem. :) A tusit kerestem, de nálunk nem volt, vagy már elfogyott. De idén nem nagyon erőltették meg magukat téli termékek terén. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még fel se bontottam a Chai tea testápolót, de még így is fantasztikus illatot áraszt. Alig várom hogy kipróbáljam, remélem tartós lesz.

      Törlés

Facebook