XmasTime I Karácsonyi kívánságlista

december 17, 2013

Az előző karácsonyi bejegyzésben ötleteket próbáltam adni, hogy szeretteinknek milyen típusú ajándékokat adhatunk most viszont az én kívánságlistás darabjaimból vagy inkább vágyaim tárgyairól hoztam mutatóba.  Ezek többségében olyan termékek amikre nincs lehetőségem/alkalmam  beszerezni vagy nem találom a megfelelőt esetleg smucig módon sajnálok értük kiadni annyit, amennyiért beszerezhetőek ezért valószínű   csak vágyálom marad hacsaknem a Jézuska is olvassa a blogot, rájön hogy egész évben jó kislány voltam és kipipálhatok egy-két dolgot a listáról.


Naná, hogy a lista elején a szépség,-és sminktermékek állnak! Régi-régi vágyam egy 120-as paletta az ebayen vannak is jó áron, de valahogy mindig kimarad a rendelésből mert nagyon gyanús hogy felét se használnám és csak azért kell, hogy elmondhassam; "nekem van ilyenem is" Egy TBS testvaj után is ácsingózok egy ideje, párszor már neki futottam a rendelésnek de mindannyiszor meghátráltam. Ecseteknek, például  egy RT készletnek is nagyon tudnék örülni, de például ez az a termék aminek az ára láttán húzom a szám. A Christina Aguilera parfümök közül már többel is rendelkezem de a jóból sosem elég... Szerencsére megsúgták, hogy ebből a Jézuska már berendelt egyet nekem a fa alá :)




Nem kérdés, hogy ékszerekből is jöhetne egy rakattal a fa alá! A képen csak egy hasonlót látni de körülbelül 1,5 éve sóvárgok a ZARA  gyönyörűséges gyöngysoráért de amikor az üzletben járok és áldoznék rá egy kisebb vagyont akkor persze sosincs belőle készleten :( A karóra viszont már úton van felém, talán még karácsony előtt ide is ér.



Lassan másfél éve hogy átköltöztünk a mostani lakásunkba de még mindig van mit szépítgetni, csinosítgatni rajta de szerintem ez másnál is így van!? Hiányzik például valami hasonló 3in1 kép a falról vagy a meglévőhöz még egy színes díszpárna. De régóta gondolkodom  egy könyvtámaszon is /vagy mi is ennek a pontos megnevezése??/ de csak "horse" és hasonló, számomra nem sok jelentéssel bíró darabokba futottam eddig bele. Végezetül pedig egy nem túl igényes szobanövényt is szívesen fogadnék, főleg most hogy érzékeny búcsút kellett vennünk  a régi lakás ékétől és mínuszban vagyunk virágügyileg.
 
Egyezik valamiben a kívánságlistám a Tiétekkel?
Mire vágytok idén karácsonykor a legjobban? 

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook