2 in 1 Teszt Lovely újdonságokkal

január 11, 2014


 Korábban is szimpatizáltam a Lovely márkával, habár  közel sem olyan széles a választék mint a vetélytársnak de  talán némi javulás  indult a  minőség terén a legutóbbi szortimentfrissítés óta, de ha ott nem is a design mindenképp előnyére változott így most még jobban csípem.
A márka két termékéről hoztam tesztet; a hosszantartó matt szájfényre egyből rázoomoltam az állványhoz érve, pedig  nincs benne semmi különleges. Az üvegen keresztül látszott hogy ez nem egy szokványos szájfény lesz. Bár kicsit ellentmondásos hogy lehet egy matt szájra valót szájFÉNYként aposztrofálni.
Egy spirál is felkeltette az érdeklődésem egész pontosan a műszempilla hatást ígérő változat, de nem reméltem, hogy akkora pillákat csinál mintha műpillákat rebegtetnék.... és tényleg nem!


FALSE LASHES MŰSZEMPILLA HATÁSÚ SZEMPILLASPIRÁL (fekete)




Külcsín: Ami azt illeti formás kis pink tubus, sose volt még ilyen de a változatos betűtípus vonzza a tekintetem ezért  csomagolás tőlem biztosan ötöst kap.  Ezen kívül még két  spirál létezik (ha jól emlékszem) egy Volume  Maximizer 3D és a Volume Booster mindhárom  figyelemfelkeltő színben pompázik.
Illat/állag/hatékonyság:  Nincs túl jó illata engem a szirupos köhögés csillapítókra emlékeztet, bár az összes spirálnak amit szagoltam olyan fura illata volt legyen az Max Factor, Loreal vagy Astor. Szabadidőmben ugyanis spirálokat szagolgatok naphosszat a drogériákban :D 
Az állaga átlagos viszont a kefe kis mennyiséget vesz fel, van hogy háromszor is mártogatnom kell. A kefe csúcsára viszont rengeteg festék kerül ami  zavaró. Közepesen duci mérete miatt az alsó pillasort macerás (lehet) festeni (én sosem festem, szóval az értékelésben engem ez nem befolyásolt)
Aki a "műszempilla hatás" kedvéért venné meg az  kérem szépen ne tegye mert csalódni fog!!! Ilyesfajta effektekről sajnos nem tudok beszámolni, sőt. A sörtéi az Essence get Big Lashes keféjéhez  hasonlít mégse olyan ívelt és sűrű a végeredmény nem hogy brutálisan hosszú és dús műpillák lennének. Nem irritálja a szemem és a krémmániás véleményekkel ellentétben nekem nem maszatolódik vagy csomósodik.
Ár-érték: 6-700ft teljes áron, a felvitel okozta nehézségek leküzdése után a végeredmény nem is rossz.  Rég nem találkoztam olyan spirállal ami nem hagyott nyomot a szemhéjamon és nem kellett festés után az összegyűlt maradványokkal bíbelődni. Szóval annak ellenére, hogy nincs drámai hatás én elégedett vagyok a kevésbé ütős de tartós és csomómentes végeredménnyel.



EXTRA LASTING MATT SZÁJFÉNY ( Nr.1)



Külcsín: Ez a legvilágosabb a három árnyalat közül, olyan piszkos rózsaszínnek mondanám némi nude beütéssel. Ezenkívül sötétebb rózsaszín és  piros árnyalatban kapható, a  Itt is tetszik a style ahogy a különböző betűtípusok keverednek. Átlagos ecsetelős szájfényről van szó, átlátszó üvegben 6ml termék. 
Illat/állag/hatékonyság: Az illata nagyon finom, édes gyümölcs illatú, íze viszont nincs. Állaga nagyon-nagyon krémes a legkrémesebb amivel eddig találkoztam. Felkenve először picit fénylik ugyan, de ez pillanatok alatt eltűnik és az ígért matt finish marad csak. Swatcholva ugyan tartósnak tűnik de az  ajkakra felkenve inkább átlagos tartósságú. Nem ül meg az apró ráncokba és az applikátorral könnyű felvinni a terméket.
Ár-érték: Szimpatizálok ezzel a termékkel,  az ára  599ft, nem kizárt hogy beszerzek még egy  árnyalatot  belőle. Habár kisebb kiszerelés mint akár a Lovely többi vagy más márka szájfénye de szerintem megéri az árát mert tényleg más mint az eddigi  szájfények. Nem tudom egyáltalán más drogériás márkának van matt hatású szájfénye??


A legközelebbi sminkes bejegyzéshez ígérem ezeket a termékeket fogom használni, hogy lássátok is miről beszélek. Igazából most is készültek képek de a barátságtalan szürke időjárás miatt nem sok látszik belőlük.



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Ez lett a kedvenc szempillaspirálom, nekem bevált, két rétegbe használom, és nagyon tartós is :)

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit sajnálom, hogy felkenve nem kaptunk képet a termékekről. :-/ Esetleg sminket mutatsz velük? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem volna de a rossz fények miatt kicsit sem hasonlított a szájfény árnyalata a valósághoz.
      Sminket mindenképp hozok róluk.

      Törlés

Facebook