Ötlet-S I Képek egy zsinóron

január 13, 2014




Imádom a különböző kollázsokat. Annyi félét láttam már roomtour videókban, de egészen mostanáig kimaradt az életemből egy saját fotófal készítése. Olyan régóta rajta volt már a bakancslistámon, hogy úgy döntöttem nem totojázok tovább elvégre nem is kell hozzá szinte semmi a képeken kívül.  Tetszenek szív alakú kollázsok is, de az túl csajos és mivel egy férfiemberrel élek együtt egy kicsike lakásban nem szerettem volna "ellányosítani" a lakásunkat ezért inkább egy egyszerűbb változatot választottam. Másrészt meg a kétoldalú ragasztókban nem bízok, félek hogy nyomot hagynak a nemrég festett falon így maradtam inkább a szöges megoldásnál ami drasztikusabb  ugyan de sikerült nem leverni a falat így végül is nem is látszik a szög.



Nem bonyolítottam túl a dolgot; bevertem egy szöget fogtam egy, a fal színével megegyező zsinórt, hobbiboltban kapható minicsipeszeket és a Rossmann segítségével kinyomtattam néhány közös képünket pepitában és kész is! A képek súlya miatt szépen kifeszül a madzag ezért szerencsére nem kellett alul fixálni.


Hogy tetszik Nektek?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Ez milyen jópofa, ha nem lenne kifestve a falam figurákkal még lehet meg is csinálnám :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok! Hát, igen egész mutatós és nem is volt nagy meló! :)
    Még jó, mert az barkácstudásom szint alatt van :D:D

    VálaszTörlés

Facebook