Fotd│ 01.17.

január 19, 2014

Hiányoltátok az újonnan vásárolt Lovely termékekkel készült swatchokat vagy sminket, ezt a hiányosságot pótolom így éjfél után húsz perccel. Íme a matt szájfénnyel és a műpillákat ígérő spirállal készült smink. A szememre ezúttal a kedvenc palettám, a GLO Minerals színeiből választottam az aranyló csillámokkal teli barnát amit egy krémes alapra vittem fel. Ezt az egészet pedig egy erős sárgával dolgoztam össze. Nagyon gyors smink volt amit pénteken viseltem annyira, hogy még az alapozással se bíbelődtem inkább csak a Bourjois korrektorral próbáltam kendőzni a hibákat. A csillogás nem feltűnő, abszolút viselhető hétköznapra. A matt szájfény árnyalata és finish-e még mindig nagyon tetszik igaz kissé szárít emiatt  éjszakai ajakápolás erősen javallott.




 FELHASZNÁLT TERMÉKEK

Bourjois BioDetox alapozó/korrektor (Nr.2)
NYC mozaikpúder (724)
Essence Stay all day krémes szemhéjfesték (Steel the show)
GLO Minerals paletta 
Lovely Extra Lasting matt szájfény ( Nr.1)
Lovely False Lashes szempillaspirál

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Szép smink, nekem talán egy tusvonal hiányzik az összképből, de egyébként jó. :) A szájfény nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés

Facebook