NOTD I Pink szegecses

január 20, 2014


Ennyit a vagány körmökről amit eredetileg terveztem, végül ez sült ki belőle; babarózsaszín cukikörmök. Az egész úgy indult, hogy rászántam magam hogy az ócska, csak a dobozban porosodó topánomtól végső búcsút vegyek de az orrát díszítő szegecseket szerettem volna hasznosítani. Így jött az ötlet ehhez a manikűrhöz, a szegecses 'vadságot' kétféle régi-régi NYC  pink lakkal párosítottam csak hogy ne legyen olyan egyhangú.
Egyébként nem rajongók az efféle domború mintákért,strasszokért körmökön mert kb. a felrakást követő 2 órában sikerül elhagynom a nagy gonddal felapplikált strasszokból a Lora ragasztónak köszönhetően a vártnál tovább maradtak helyükön a szegecsek. 

 037 Designer Dress           //       264 Lincoln Square Lavender

Ti mit használtok a strasszok, szegecsek rögzítéséhez?

És mennyire tartós a végeredmény?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nekem nagyon tetszik! :) Még sose csináltam szegecses manikűrt, talán azért, mert nincs is hozzá kellékem :D de ha lenne biztosan készítenék valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Cuki lett! Én általában csak simán rápottyantom a lakkra vagy átlátszóba belemártom és utána felragasztom! Hát igen, ezek sajnos nem a legtartósabbak :)

    VálaszTörlés

Facebook