Kosárba velük! avagy amiket én vettem a leárazásokon (haul)

január 21, 2014


A mostani Essence kiárusítást jobban vártam, mint valaha mégis nehézkesen akart csak beindulni  és csak vártam, vártam míg végre beindult. Először a Müllerből tankoltam fel aztán hétvégén a Rossmannban is. De előtte még  nagy várakozás közepette feltérképeztem mi a helyzet a  Catrice háza táján és bizsu fronton, jelentem az akciós ékszerek most sem hagytak hidegen!! :) Kezdem is azokkal:



 Egyenlőre csak négy újdonsággal gyarapodott a kollekcióm, de van egy olyan érzésem hogy a héten induló párszázas ajánlatnak még kevésbé fogok tudni ellenállni. Az I am üzletekben ugyanis megkezdődött a végső árleszállítás amikor is egyes ékszerek 300ft/db áron beszerezhetőek, mint például ez a láncos-virágos itt a jobb szélen. A többit a c&a-ban vásároltam. Fura de most a hangsúlyos, nagy méretű fülik helyett inkább a kisebb fazonok felé húzott a szívem. A középső kis sárga bogyós fülbevaló eredetileg nem egymagába kapható de anyunak megtetszett a másik így hát neki adtam. Véletlen de színben épp passzol hozzá a masnis gyűrű, plusz egy szett kipipálva. Van még egy narancssárga tüskés változat ami tetszik de őszintén szólva nem ér 800ft-ot amennyiért most kapható, de ha netalántán még olcsóbb lesz biztosan lecsapok rá.


Na és akkor itt vannak a dekorkozmetikumok! Én egy kicsit szegényesnek érzem a mostani kifutótermékek kínálatát de látjátok, azért így is sikerült összeválogatni magamnak 7 terméket. Ebben a bejegyzésben nem részletezném őket, mert tervezem hogy bővebben bemutatok néhányat. A Catrice pirosítót és szemhéjpúdereket biztosan illetve kérésre amelyiket csak szeretnétek!? A legelégedettebb a szemhéjpúderekkel vagyok; a cappuccino árnyalattal a szemzugban és a szemöldökcsont fölött -ami megjegyzem szerintem inkább bézs - egész jól kendőzhető a fáradt, kialvatlan szemeket, szépen 'kinyitja a tekintetet'. A quattro lila árnyalatai pedig mesésen szépek, nem porzik és a Camouflage korrektorral még tartós is.


Melyik termék érdekelne Titeket bővebben?
Ti miket vásároltatok a leárazásokon?

You Might Also Like

12 hozzászólás

  1. Az a masnis gyűrű nagyon cuki! *.*

    VálaszTörlés
  2. Az Essence bb krémből a 3-as nem lesz túl sötét neked? Én is nézegettem, de végül az 1est vettem meg, bár az meg elég sárgás, de idővel idomul a bőröm színéhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sötét az biztos, de fogyóban az előző (világosabb) bb és ezért "kellett" egy másik is, így most a kettőt keverem. Ahogy írod is, a 01-es nagyon sárgásnak tűnt ezért választottam inkább ezt. Egyébként meg nem annyira sötét arcon mint kinyomva a kézfejen valamennyire igazodik a bőrszínhez ez is.
      Nyárra még jobb lesz mert SPF 30!! :)

      Törlés
  3. Nagyon cuki a masnis gyűrű! :3 Ezzel a mályva lakkal én is szemeztem, de végül otthagytam, még nem tudom megbántam-e. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkot még nem próbáltam és sajnos nem néztem meg tüzetesebben a polcon: itthon vettem csak észre hogy az üveg alján lévő festék picit el van 'színeződve" :(

      Törlés
  4. A masnis gyűrű *-* nagyon klassz dolgokat zsákmányoltál: )

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a masnis gyűrű tetszik a legjobban! :-)
    A Catrice pirosító nekem is megvan, nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úú, a pirosító nagyon durván pigmentált az eddigiekhez képest legalább is!! :) Nagyon észnél kell lenni a felvitelekor :D :D

      Törlés
  6. Húú, nagyon klassz cuccok, olyan kár, hogy nálunk nem kapható sem Essence, sem Catrice. :( Azért a szemhéjpúderek, a pirosító és a szemhéjalap érdekelne a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zsákmány nagy részét én se az itthoni Rossmanban/dm szereztem be, mert dm-ben nálunk sincs se Essence se Catrice állvány. A szemhéjpúderekről hamarosan bővebb poszt jön és a pirosítóról is várható teszt. A szemhéjalapot még nem próbáltam de arról is lehet szó :)

      Törlés
  7. A szempillaspirált és a mono szemhéjpúdert én is beszereztem. Sokáig vacilláltam, hogy melyik árnyalat a legjobb, de végül is nálam is ez a cappuccino lett a nyerő (: A spirálról pedig nem tudtam, hogy vízálló, mert pont úgy volt ráragasztva a magyar nyelvű címke (ami nagyon elmésen nem írta, hogy vízálló), hogy eltakarta az eredeti nyelvű feliratot. Díjazom a megoldókészséget :D Kis rinyálás után belegondolva viszont örülök neki, mert ha előre tudom, hogy vízálló, tutira nem veszem meg. Pedig nem is rossz, pláne ennyi pénzért. (: A bizsuk is nagyon tetszenek, mindenképp benézek majd az I am-be, ha arra járok (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mono nagyon bejön nekem is, olyan jó hogy nem csillámos emiatt én szemöldökcsont alá is bátran felteszem. Azt hogy vízálló a spirál én csak itthon olvastam, de nem bánom úgy se használtam még ilyet.

      Törlés

Facebook