Halogató blogger Tag

január 27, 2014

1. Nevezz meg olyan szépségápolási módszert/rutint amit csak ritkán használsz/követsz!
Mióta felfedeztem a Kik  szemöldökborotva készletét azóta sokkal ritkábban kínzom magam a szemöldökszedéssel ugyanis ki nem állhatom a műveletet.  Jó lenne leszokni róla - most hogy lassan az utolsó darab is elkopik talán sikerülni fog - mert kevésbé tartós így a végeredmény és csipesszel azért sokkal szebb a  formája.

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Nagyon ügyelek erre, igen. Eddig szimpla szappanos vízzel, körkörös mozdulatokkal addig kavartam míg az összes festékmaradvány ki nem jött belőle, törölközőre fektettem őket és kész.  A technika maradt de pár hete mindezt babasamponnal csinálom sokkal gyakrabban, mert olyan finom illatuk lesz tőle. 

3. Meddig bírod lepattogott körömlakkal? 
Nagyban függ az árnyalattól, halvány vagy nude árnyalatoknál van hogy 2 napig is hagyom ha nincs jelenésem. Feltűnő színű lakkoknál más a helyzet, ha időm engedi haza érve új külsőre váltok  vagy  kenek rá plusz egy réteget vészmegoldásképp.

4.Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Nem halogatom egyáltalán. Amivel elégett voltam azt mihamarabb újravásárolom jóval a flakon kiürülése előtt (főleg ha épp akciós valahol).

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
 Nem szörnyű és nem szokás, épp ellenkezőleg jó lenne ha megint a rutin része lenne. Tudom hogy a bőröm meghálálná ha ilyenkor télen is használnék hidratálókrémet smink alá. Korábban a rutin része volt de mostanában nem érzem szükségét. Nem tudom hogy a Facefinity-nek köszönhető hogy nincs szükség plusz hidratálásra (szerencsére most nincsenek száraz foltjaim)  emiatt szépen el is felejtődtek a nappali hidratálókrémek.


6. Nevezz meg egy nem szépségápolással kapcsolatos szokást amit mindig halogatsz!
 Ó, ilyenből van egy pár; virág locsolás, levetett ruhák elpakolása, fájlok rendszerezése és még sorolhatnám.

7. Időben eltudsz készülni ha menni kell valahova vagy kapkodsz és elkésel?
Add 1:  Sosem késen sehonnan, ezt szögezzük le!:) Én vagyok az a lány aki mindig, mindenhol minimum negyed órával ott van.
Add 2: Párom biztos nem így gondolja, de szerintem lány létemre nem tollászkodom túl sokáig a tükör előtt. A legtöbb idő a megfelelő ruha kiválasztásával megy el, pedig indulás előtt/előző nap kigondolom mit veszek fel aztán persze borul minden...

8. Betudod tartani a vásárlási stoppokat?
Még sosem mondtam így ki magamnak, hogy már pedig én mostantól x hétig/x terméket nem veszek. Egyenlőre úgy érzem kontroll alatt bírom tartani magam és nem költekezem eszem vesztve. Egyetlen dolognak nem tudok ellenállni: a Six és I am üzletek 300ft-os bizsuinak ami épp ma kezdődött :)

9. Rendezetten tárolod a körömlakkokat?
Rendezett, de nem az igazi. Ezelőtt cipős dobozban most pedig amolyan evőeszköztartóban tárolom őket a komódban.

10. Mennyi volt a legtöbb idő ameddig hanyagoltad a blogolást? Hány napot hagytál ki maximum?
A blog másfél éves, és ha elő is fordult hogy egy hétig nem frissítettem az oldalt akkor se hanyagoltam  magát a blogolást. A háttérmunkálatokkal szinte minden nap foglalkozom egy kicsikét vagy válaszolok a megjegyzésekre. Igyekszek maximum háromnaponta új bejegyzést közzétenni.



You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Na ez ciki, de életemben nem hallottam még szemöldökborotváról. Írtál már róla? mert ha igen belinkeled? Kíváncsi vagyok :)
    Amúgy a ruhák elpakolását én is mindig halogatom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet nem ez a hivatalos megnevezése, de az Ebelin is gyárt ilyet ( az ecsetes,-fodrászkellékes állványon szoktam látni) csak az valamivel drágább. Nem írtam róla és még nem is mutattam, lényegében egy hosszú nyelű penge az egész ami nem mindig áll kézre de egy gyors szerviznek megteszi :)

      Törlés

Facebook