Cipellők Tavaszra (haul)

március 22, 2014

'Asszem nem vagyok cipőmániás - minden mást kényszeresen gyűjtök:  bizsu, táska és mióta szerkesztem a blogot sminkszereket is - de valami megmagyarázhatatlan okból a lábbelik iránt nem érzek ekkora vonzalmat. Nő lévén azért valószínűleg még így is több van, mint amennyit férfiember  ésszerűnek tart. Van néhány amiket rendszerint egy-egy szezon alatt  el is használok. Új szezon  úgy is új trendeket hoz és azon az áron amilyenen ezeket (is) beszereztem nem is sajnálom ha csak 1-2 szezont bírnak ki.


A drága, patent bőr cipők néhány éve már nem hoznak lázba, valahogy sosem találok az ízlésemnek és az aktuális divatnak megfelelőt. Vessetek meg, de nekem fontosabb hogy a lábbelim csini legyen sem mint örök életű!! Több tizezres cipőm például még sosem volt és gyanítom nem is lesz. Feleslegesnek éreznék megvenni egy drága csizmát úgy, hogy tudom következő évben valószínűleg úgy is újat veszek >> Most hogy ezt így leírtam eszembe jutott, hogy gimi első évében lehúztam anyuékat egy Adidas All Star sportcsukára amit akkortájt 18ezer környékén árultak, de azt a kamaszkor számlájára írom.
Cipőt nagy ritkán Deichmann-ban, de mostanában inkább  piacon veszek. Időnként 1300ft/db áron kaphatóak a piacon sportcipők, félcipők, körömcipők, szandálok azóta ha felüti fejét a cipőtelenség első utam biztos odavezet.

Nem új keletű ez a dolog nálam, lassan egy éve már (vagy még több?) hogy itt szerzem  be a cipőket, néhányat mutattam már nektek például itt egy nyári szandit, vagy az 1 évvel ezelőtt a  tavaszi szerzeményeket  vagy a télen hordott csizmáimat amiket  novemberben szintén ezen a vásáron  szereztem be... csak hogy lássátok nem ódivatú cipőkről van szó, a héten  erre a kettőre sikerült szert tennem méltóképp megünnepelve a vásárlásmentes hónap abszolválását.



Fontos volt egy tavaszi kényelmes de magas cipőt beszerezni, lehetőleg olyat ami zárt mert az időjárás még elég szeszélyes. Így amikor megláttam ezt a magas talpú, arany gombos cipőt a méretemben gondolkodás nélkül lecsaptam rá, főleg hogy színben is passzol a leggyakrabban hordott ruhadarabokhoz.
 A balerina cipőnek  (fent) még nincs itt az ideje, de évek óta akartam egy ilyen egyszerű, drapp színű változatot és mivel lecsúsztam a mindenféle színes szegecses surranókról ezt találtam csak a méretemben, de nem is bánom.
A cipő krízis elhárítva, már csak átmeneti kabátot kellene találnom de a jelenlegi felhozatal elég silány bármerre járok.


Mi a véleményetek: sok olcsó cipő vagy csak néhány pár jól kombinálható, de minőségi darab?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Mindkettő tetszik, jól választottál :)

    VálaszTörlés
  2. Pont ugyan így vagyok a cipőkkel, mint te. Az Adidas All Star is szinte tökéletesen passzol, ahogy leírtad. Viszont a lábam kicsi -még mindig- és az előbb említett cipőből a méretem gyerekméretnek számított, így olcsóbban jutottam hozzá.

    VálaszTörlés

Facebook