Drogériás vásárlások február/március (haul)

március 31, 2014




Néhány hete - még a "vásárlás stop"-ot megelőzően - tartottam egy nagyobb bevásárlást arctisztítókból, emellett egyéb higiéniás termékeket és az Essence leárazott kosárkájából is haza hoztam egyet. Az sminklemosót az arctisztítót és a tonikot is volt  már volt időm kipróbálni, van köztük csalódás és olyan is ami meglepően jól teljesít. A Garnier termékeket a korábbi -25% akció idején vettem, de mától (03.31.) a Rossmannban ismét akciósak a márka arcápolói, plusz egy hihetetlen jó akció is ma kezdődött, de erről részleteket a bejegyzés végén olvashattok.
Úgy tervezem a írok egy-egy bejegyzést a két végletről; a csalódásról és nagy kedvencről de kíváncsi vagyok  Ti melyik termékről olvasnátok szívesen?? Addig is nagy vonalakban mindegyikről pár szóban:



Kezdjük az apróságokkal!Itt volt az ideje újítani, és a megszokott Garnier deo utánpótlását most egy  másik márka termékcsaládja közül választottam. Rexona  Linen dry ultra dry golyós dezodort (50ml)  még nem teszteltem, de a csomagolása praktikusabb mint elődjéé, az illata is kellemes szóval sokat várok tőle.            - 580,-

Essence Kiss care Love ajakbalzsam se kinézetében se illatában nem nyújt semmi különlegeset az ára miatt viszont mindenképp megért egy próbát de elég siralmasan teljesít. Ráadásul a "csavarós izé" is tönkre ment benne a második használatkor, így azt mondhatom a 150ft-ot is kár volt kiadnom érte.                                                 - 150,-

Urrá lettem a lustaságomon (mert szerencsére egyébként nem sűrűn járok gyógyszertárban) és múlt héten haza felé jövet beugrottam a legközelebbi patikába egy kisebb listával a kezemben. A listán szerepelt  egy "kimondhatatlan nevű" gyógyszertári mosakodó kenőcs amiről egyre több bloggernél olvasok és mostanra már kellőképpen felcsigázott. Ricinusolaj, sebbenzin, alkohol és steril tűre is szükségem volt már, de ezek közül végül is csak két dolgot sikerült haza hozni: 70%-os gyógyszertári alkoholt és steril tűt.     -430,-

Frotto kamillás törlőkendő és az Aquafresh ultimate fogkrém a Lidl-ből való, ez a nedves törlőkendő szerintem a legjobb kézfertőtlenítésre. Ezeket a  változatos és intenzív illatú  frotto törlőket azért sminklemosásra és úgy egyáltalán arcra nem használom bár a kamillás változat talán még oda is jó lehet. 15db 99ft-ért és még jó is, nem is kell ennél több.      -99,-


Garnier Pure brusher mitesszerek és faggyú eltávolítására Nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, de az 1800ft-os  eredeti árát nagyon borsosnak találtam. Két változatban kapható - bár  a leírás alapján nagy különbség nem lehet köztük - a kékre esett a választásom. Szalicilsavnak köszönhetően fel voltam készülve rá, hogy napi rendszerességgel biztosan nem tudom majd használni az alapvetően száraz arcbőrömön de egyenlőre nagyon is JÓ! Hivatalosa a fokozott faggyútermelés ellen és mitesszerek ellen hatásos.  Egyáltalán nem szárít, nem húzódik az arcom és nagyon puha marad utána a bőr.      -1190-,

Garnier Essentials Sensitive nyugtató 2in1 sminklemosó A micellás lemosó helyett kerestem most valami szemfestéklemosót, de továbbra is élek-halok a micellás vizekért kiváltképp az Eveline-féle változatért. Nagy váltás ez a korább víz állag után egy kifejezetten olajos lemosó, egyenlőre nagyon fura és nem a jó értelemben. Nem szeretném nagyon lehúzni a terméket, de fullasztóan olajos az én bőrömnek, pedig Krémmánián ódákat zengnek róla. Egyébként vízálló sminkkel is megbirkózik és kifejezetten érzékeny bőrre ajánlott.      - 999-,

Clean&Clear deep action frissítő  Ezt a márkát már próbáltam és elégedett voltam a folyékony állagú  (hagyományos kék) arctisztítójával, gondoltam teszek egy próbát a frissítő gél tisztító hatásával is ami egészen a pórusok mélyéig hatol. Minden napos használatra szánom a korábbi gél állagú Garnier szőlőmag kivonatot tartalmazó  sminkmaradványok eltávolítására. Napi szinten használom,  hűsítő, friss illat és ez a gél állag is megnyerő.      - 1100-,


Synergen mélytisztító arctonik problémás bőrre 
Tonikot eddig nem használtam, a bőrtípusom nem igényli legalább is így gondoltam. Meglepő, hogy több hete használom akár reggel és este is mégsem éreztem egyszer sem hogy szárítana vagy plusz hidratálásra szomjazna az arcbőröm. A legnagyobb meglepetés ebből a vásárlásból egyértelműen ez a termék, kíváncsi leszek a hosszú távon a pórusösszehúzó hatására mert ez lenne a lényeg. -399-,



Garnier 5in1 bőrtökéletesítő krém zsíros és vegyes bőrre  és  Garnier Micellás víz érzékeny bőrre   
A legfrissebb vásárlást hagytam utoljára. Hétvégén kaptam az infót, hogy a Rossmannban mától (03.31.-től a készlet erejéig) a Garnier bb krémek, nappali és éjszakai krémek mellé ajándékba micellás vizet kapunk. Ma reggel ott kezdtem a napot, így az elsők közt számolhatok be erről a szuper gazdaságos árukapcsolásról. Glamour napokon akartam beszerezni egyébként is ezt a bb krémet, ezt az akciók nekem találták ki mert a Garnier micellás vizét is szerettem volna már kipróbálni. Kíváncsi vagyok lesz e olyan jó, mint az Eveline micelláris vize amiből négy flakonnal fogyasztottam. A bb krém elvileg nem lesz meglepetés, mert úgy másfél éve már használtam, annak ellenére hogy olajmentes és inkább zsíros bőrre ajánlják az én száraz bőrömön is jól működött.   -1799-,



Melyik arctisztító legyen a következő termékteszt főszereplője?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook