április 01, 2014


bizsumania.blogspot.com

Szörnyű átmeneti kabát válságban szenvedek, ami egyre aggasztóbb most hogy beköszöntött április is. Nagyon klassz, hogy egyre hosszabbak a nappalok és hogy egyre kevesebb réteg ruhára van szükség de a kabát mizériám egyre aggasztóbb ahogy körülöttem mindenki tavaszi kiskabátokban flangál. Sehol sem találom a nekem való darabot, kezd meleg lenni és kicsit ciki is hogy mindenki kiskabátba jár-kel én meg a télen hordott bőrdzsekimbe kényszerülők. Jobban mondva van még egy mellényem is, de az eléggé behatárol:  sportos szerelésekhez megfelel, de most beszereztem egy kényelmes éktalpú tavaszi cipőt inkább azt hordanám, mint sportcipőt.
 Így jött az ötlet, hogy a nem túl izgalmas farmerkabátommal próbáljam meg kihúzni a köztes időt amíg meg nem találom - esetleg a Glamour hétvégén - az ideális példányt. Feltéve ha megtalálom a káoszban, két napja keresem itthon, anyuéknál de sehol se találom pedig meg kell lennie!! Főleg hogy a képek összeállítása közben nagyon is megjött a kedvem a denim-hez!


Farmerkabát nadrággal
Az én elvarázsolt kabátom fazonja ezekhez hasonlít leginkább: derékvonalig érő csak sötétebb árnyalatban.
Pinterest segítségével összeválogattam néhány outfit-et, hogy meggyőzzem magam nem is olyan nagy baj, hogy rákényszerültem a farmerkabátra és hogy elég sokféleképp variálható. Több stílus, más-más alkalomra, nadrággal vagy szoknyával, bárhogy jól mutathat.   Az én személyes kedvencem, a stílus ahogyan szívesen viselném az a 3. és 4. kép: khaki, akár boyfriend nacival vagy a manapság 'oly divatos bőr betéttel mixelve eléggé HOT!


Farmerkabát szoknyával
 A szoknyás variációk közül mindegyik nagyon tetszik, ( talán a D a legkevésbé) de elképzelhetetlennek tartom, hogy én valaha is ruhával kombinálnám a farmerkabátot. Leginkább azért mert egyáltalán nem hordok szoknyát, ruhát is csak alkalmakkor 1 évben egyszer, és nem biztos hogy olyankor kellene farmerrel kombinálni. Álmaimban ezek közül az A és a B változatot viselném napbarnított bőrrel  és western csizmával mint a csajok :)


 Kíváncsi lennék Ti milyen összeállításban hordjátok/hordanátok a farmerkabit!
Nadrággal vagy akár szoknyához is?Számot és betűt kérek!:)


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Nekem is az általad említett sötétebb színű van meg, és konkrétan lerobbanthatatlan rólam. Kb. minden cuccomhoz talál szerencsére. Igaz, most már az áhítót bőrkabát is meglett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bőrkabát helyett bárcsak hordhatnám az ősszel olyan jól elcsomagolt farmerkabátomat, hogy most sehol se találom :D
      Jó lenne a bőrkabi is, de olyan vastagot sikerült vennem, hogy egész télen azt hordtam télikabát helyett. ( mondjuk nem volt nehéz, idén nem is volt tél)

      Törlés
  2. Még sose volt farmerkabátom, idén már majdnem vettem, de helyette megint egy bőrdzseki volt a menő...talán nyárra találok egyet magamnak, mert ez az állapot már szégyellnivaló :D

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a farmerkabátot, meg úgy a farmert mint anyagot is. Én elég sokat szenvedtem mire megtaláltam a tökéletes darabot,de szerencsére megvan. Most blézer vadászaton vagyok :)

    VálaszTörlés

Facebook