Képmix I Február

március 02, 2014


 Ezennel végett ért a két legutáltabb hónap az évben, Jeee!! A január-február valahogy mindig olyan kínkeserves, semmi sem sikerül vagy nem úgy ahogy szeretném... Most is így volt, lehet hogy bevonzom?! Februári képáradat következik, rengeteg mindent örökítettem meg, sok rossz dolog történt velem kilátástalannak tűnő helyzetbe kerültem és emiatt átvirrasztott éjszakám is volt néhány. A  gyomorideg, stressz és éjszakaevés időszaka volt ez, szóval ha ez nem viselte meg a szervezetem akkor semmi!  Ezért (is) csatlakoztam a hónap közepén a 100happydays programhoz én is, hogy a sok rossz közepette az apró örömökbe kapaszkodhassak.  Történtek azért jó dolgok is; például  hogy eljutottam fodrászhoz (bár a végeredmény nem úgy sikerült ahogy elképzeltem. Kellett nekem februárban fodrászhoz menni!!), megkaptam a régóta áhított citrusfacsarót :) és ami  még  annál is jobb, egy  fényképezőgéppel lepett meg Nor, csak úgy! :D Biztos nem bírta tovább nézni a "lehangoló fejem", gondolta hátha ez majd felvidít egy kicsit.
Lássuk a hónap kiragadott momentumait ezúttal is valamilyen téma köré csoportosítva:


KÖRMÖK

 SELFIE-K



SMINKSZEREK ÉS ÉKSZEREK


SMINK


SZERZEMÉNYEK 


 OTTHONI LAZULÁS


ÉTELEK 


You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. A körmös válogatásod ihletet adott egy jó kis tavaszi manikürhöz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megmutatod majd a blogon, kíváncsi lennék rá!! :)

      Törlés
  2. Hű de guszták a kaják! :P
    Nagyon jó képek! :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés

Facebook