NOTD I Tavaszváró

február 28, 2014


 

Az egyszerű manikűr híve vagyok, főleg mert a kézügyességem hagy némi kívánni valót maga után. Másrészt mert állandó időhiányban szenvedek: azt se tudom megvárni hogy a lakk megszáradjon nemhogy festegessek a körmömre. 
De a  tavasz első "hulláma"  engem is megihletett így született ez a körömfestés. Kicsit vintage, kicsit tavaszi. Messziről jobban néz ki, mint full közelről de elégedett vagyok.
Sajnos "frissiben" nem tudtam lefotózni, másnap meg már elkezdett kopni a NYC sárgája.  Az utolsó képen (talán) látni, hogy a vintage virágmintákra fényes fedőlakk került, a pasztell sárga körmökre pedig matt fedőlakkal mentem rá.




Hogy tetszik?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. A virág minták nagyon tetszenek! Én is próbálkoztam ilyesmivel, de vállalhatatlan lett a végeredmény :-)
    Te viszont nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Véletlenül egész jól kivehető a virág minta. Szerintem a "hátteren" sok múlik, ugyanezek a minták egy világos háttérrel még ennyire se mutatnának...

      Törlés
  2. Ez nagyon de nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a színpárosítás és a minta is, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok!!!

    VálaszTörlés
  5. Úristen ez nagyon szép! Annyira harmóniában vannak a színek és a virág is olyan művészi. :D

    VálaszTörlés

Facebook