light Glamour napi SZERZEMÉNYEK

április 14, 2014



Itt vagyok a hétvégi glamourozás eredményével,  a korábban említett kívánságlista legfontosabb tételeit sikerült beszerezni, ráadásul elég jó áron. Ennek ellenére nagyon gáz, mennyire pofátlan módon felárazzák a termékeket az ilyen népszerű kuponos időszakokban.  Esetemben ez egyetlen darabnál fordult elő, de mivel spórolósan sikerült megúszni ezt a hétvégét így megengedtem magamnak ezt a luxust és megvettem a vágyott kézitáskát a f&f részlegről.
Péntekre időzítettem családostól a bevásárlást a szegedi Árkádban, mivel két férfiember kíséretében nem könnyű nézelődni, ruhát próbálni meg egyszerűen lehetetlen emiatt ruhát nem is vettem egy kabátot leszámítva.


New Yorker kártyatartó - 290-,

Egyetlen ruhaüzletben mégis csak megfordultunk a fiúk kedvéért a New Yorker-ben, ahonnan én csak ezt a pénztárcát szereztem be. Pontosabban kártyatartó és szerintem még a telefonom is belefér. 

Yves Rocher Noix de Coco 380-, /  Jardins du Monde  570-,

Nemrég Szegeden is nyílt Yves Rocher üzlet, ahová ugyebár 40%-os kupont lehetett felhasználni ( már ha találtál olyan terméket amire érvényes volt). Mivel sosem próbáltam még a márkát úgy döntöttem először két apróságot tesztelek. Az eladólányok valóban kedvesek, de az üzlet maga nem aratott nagy sikert nálam  - amiről nem a lányok tehetnek. A malájziai kókusz hab-,és tusfürdő helyett eredetileg vaníliásat szerettem volna de az egyszerűen nem vitte a gép. Bármit is néztem ki magamnak, mindről kiderült hogy igazából az  most Zöld Pontos. A hatodik ilyennél elment a kedvem az egésztől, maradt  a két tusfürdő a másik a  Jardins du Monde  floridai grapfruit változata.

Maybelline Master Smokey - 2490-, (-50%)  /  Catrice szemöldökformázó készlet - kb 1200-,

 Catrice szemöldökformázó szett volt a legfontosabb sminkszer, amit mindenképp be kellett szereznem, a Müllerben be is váltottam rá a 20%-as kupont, plusz anyunak vettünk még néhány kencét és hajfestéket. 
Ezenkívül a dm-ben a Maybelline 50%-os kupont használtam fel, ez a harmadik alkalom hogy fekete szemceruzával térek haza a Glamour napokról, ez nálam most már rituálé. Próbáltam Max Factor, S-he fekete ceruzákat, most Maybelline Master Smokey ceruzára esett a választásom, kifejezetten füstös szemsminkhez való kétvégű ceruza, szivacsos applikátorral a végén.


Isana körömlakklemosó - 280-, //  Balea arc-,és testpermet 249-,

Kupon nélkül, de végre valahára sikerült rátalálnom egy elhagyatott dm-ben a Vikinél látott Balea arc-,és testpermetre ráadásul akciós áron. Miután megvettem, másik üzletben is láttam csak ott teljes áron. (komolyan nem tudom milyen alapon akciós valami az egyik üzletben, a másikban teljes áron a harmadikban meg fogalmuk sincs az eladóknak arról hogy létezik??!) Kettőt is beszereztem, mert itthon nálunk azt se tudták 'mifánterem'. Nem volt még soha arcpermetem, nyáron biztos nagy hasznát veszem majd. Rossmannból csak a szokásos Isana körömlakkomat vettem pénteken, úgy volt hogy teszek még egy kört az itteni üzletben is de szombat reggelre kiütött az őrjítő fejfájás, fel se tudtam kelni az ágyból egész hétvégén. Mondjuk  25 +10%  kedvezmény számomra most nem volt olyan vonzó ajánlat.

  
Dzseki - 2495-, (Cosmos)


Meséltem már, hogy mekkora szükségem volt egy kabátra, a legeslegelső boltban meg is találtam. Először ódzkodtam a színétől, de sajnos M-es méretben kékben már nem volt, viszont annyira jó fazon (sokkal jobb, mint amilyennek így fogason lógva látszik) és annyira kedvező áron kínálták hogy féltem elhappolják előlem.


f&f táska- 5490-, (-20%)

Végül a legszebb és legindokolatlanabb  zsákmány ez az f&f táska. Ami bosszantó, hogy a ragasztott címke alatt jól látszik az eredeti ára 4590ft volt, most pedig 5490ft-ért kapható. Vicces vagy inkább gáz (!) Ami azt jelenti kuponnal most annyiért sikerült elhoznom mint amennyibe eredetileg került. Ennek ellenére nem bántam meg, nagyon tetszik igaz szörnyen kényes darab ebből a szempontból nem nekem való :)



Nektek mit sikerült levadászni a hétvégén?
Eddig úgy gondoltam,  a 50% kuponokért megéri Glamour napozni de elnézve a túlárazott termékeket lassan érdemesebb lesz inkább a nagy felhajtást követően bevásárolni, Ti mit gondoltok?



You Might Also Like

12 hozzászólás

  1. Klassz dolgokat vettél! Az f&f táskát nekem is sikerült beszereznem! :) Ami a felárazásokat illeti már szinte megszokott, az meg hihetetlen bosszantó,hogy van olyan üzlet ahol fogalmuk sincs egy adott termékről...főleg úgy,hogy saját márkás. Negatív tapasztalatom nekem is volt, egy el nem fogadott kuponnal, de úgy érzem ezt leszámítva sikeres vadászatot tudhatok magam után! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam nálad is.Néhányan beszereztük most ezt a táskát azt hiszem, de hát ha azt vesszük hogy egy kevésbé csini, jóval kisebb "kínai" táskáért is simán elkérnek 4-5ezer forintot, szerintem még így "felárazva" is megérte, bár amit lejjebb Asuke írt az kissé szíven ütött :SS

      Törlés
    2. Nekem ez a felárazás azért nem tűnt fel, mert pár héttel a Glamour napok előtt is ugyan ennyiért láttam a Tescoban, de tény,hogy nem túlzottan "kellemes", ha ilyet tapasztal az ember.

      Törlés
  2. De durva, hogy ezt a táskát felárazták, eddig még ilyen húzással nem találkoztam az F&F-ben. Ezt melyik Tesco-ban vetted? A szegedi Tesco Extrában nem néztem az árát, a Napfényparkiban, pedig 4590ft volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tatyót már haza felé jövet vettem az itteni 'mezei' Tesco-ban nem Szegeden :)) Szeretem az f&f márkát, általában amit kinézek magamnak azt heteken belül leárazzák:)
      Ha Szegeden járok néha elmegyek a napfényparki Tesco-ba, de most kimaradt pedig ha ezt tudom....

      Törlés
  3. Az F&F táskát ha jól tudom csak akkor lehetett olcsóbban megvenni, amikor bekerült az adott üzletbe, utána egy hétre rá felárazták. Egy lány ismerősöm már két héttel ezelőtt feketében is a drágább áron vette.

    Az Yves Rocher-en én nagyon kiakadtam. Kb. 10 dolog közül lehetett választani, a többre nem volt érvényes a kupon. -.-

    A Master Smoky szemceruza a kedvencem, szerintem te is imádni fogod. Próbáld ki sötét szemhéjpúderek alá alapnak is, mert annak is szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges, hogy nem a G-napok hatására emelték fel az árát de azért gyanús, én összeesküvést sejtek emögött :)
      Az Yves Rocher első benyomásra nem aratott nagy sikert, most próbáltam a kókuszos tusit és hát....
      A Smokey cerkáért már most is odáig vagyok, kíváncsi leszek majd a hegyezhetőségére és hogy meddig tart majd!

      Törlés
  4. Nagyon szép a táska, de kicsit meglepődtem, hogy rádobtak még az árára!
    F&F-es terméket szinte mindig leárazva veszek. Lehet kicsit gonosz húzás, de némely ruháikkal nem vagyok megelégedve minőségileg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A minőséggel nekem nincs bajom, de én is mindig leárazáskor vásárolok náluk mert én azt vettem észre hogy inkább basic darabokat árulnak, én meg inkább az aktuális trendekért vagyok hajlandó többet adni. Mint most például ezért a táskáért:) A kedvenceim a jeggingsek és a farmerek amiknek a minőségével is elégedett vagyok.

      Törlés
  5. Az Yves Rocher termékek alapvetően szuperek, de mivel a készletük 95%-a zöld pontos, (és ez nem Glamour-napok sajátosság) sajnos tényleg nehéz beváltani a kuponokat.
    A Balea arc- és testpermetre kíváncsi vagyok, nem találkoztam még vele a dm-ben. :)

    VálaszTörlés
  6. Az Yves Rocher amúgy nekem olyan szimpatikus lenne, csak ez a zöld pontos-kedvezményes dolog fura nekem tőlük :)

    VálaszTörlés
  7. Ugyanilyen F&F táskám van, egy hónappal a Glamour-napok előtt vettem, és sajnos már akkor is ennyi volt az ára :( Persze nem szép húzás, de nem a kuponakció miatt emelték fel az árát. Hanem csak úgy simán, gonoszságból :D Igaz, mindenképpen felháborító.

    VálaszTörlés

Facebook