'No-makeup' Makeup lépésről lépésre

április 12, 2014


<< A Glamour-láz részemről tegnap véget ért, aki követ Instagram'-on már láthatta hány szatyorral tértem haza a szegedi shoppingról. Mára azt terveztem, hogy itt nálunk is futok egy kört a drogériákba de tegnap délután óta olyan fejgörccsel küzdők, hogy az ágyból is csak ma délután tudtam kikecmeregni.  A legfontosabb dolgokat sikerült beszerezni a listáról, köztük végre valahára egy kabátot vadító piros színben :) majd megmutatom de mára egy sminktelen smink bejegyzéssel  készültem. Csekkolom mit vettek a többiek aztán fürdés és részemről vége a napnak, mert a fejem még mindig hasogat.  >>

Múlt héten  "no-makeup" sminket készítettem  - ami nálam annyit jelent, hogy a szememre  a barna valamilyen árnyalata kerül, minden egyéb szinte ugyanaz mint egy átlag sminkben mert a szememen hétköznap is szeretek SZÍNEKET használni -  A lépéseket megörökítettem pontról pontra, ami elég nagy kihívásnak bizonyult a folyton változó fényviszonyok miatt, de csak sikerült és az aprócska részletek kivehetőek, ha a képekre kattintotok nagyban is láthatjátok. (a képek kattintásra megnőnek)

'NO-Makeup' Makeup  Step by step
• Az első képkocka a kiindulási alap, a smink nélküli Niki. 
• A második képen az újonnan - és szuper jó akció keretében- beszerzett Garnier olajmentes bb-je és a szintén új beauty blender segítségével készült bőr egységesítés, valamint a Catrice Camouflage korrektor jótékony hatása látható amiből a szemhéjakra is felvittem. Illetve a szemzug és a szemhéj belső részére az ebay-ről szerzett 12 db szemceruzakészlet fehér ceruzájával próbálkoztam üdébbé tenni az összhatást.
• A harmadik kockán - megint egy újítás - az NYX  "hússzínű" ajakkontúr ceruzája újraértelmezve most először a szemhéjamon. Picit nehézkes elsatírozni, de az árnyalat sokkal jobban illik ide mint az ajkakra, szerintem.
• Következő lépésben egy matt szemhéjpúder, az Alverde halvány bordó monója került fel, ami annyira a szívemhez nőtt, hogy mostanában le se lehet robbantani rólam. Egyáltalán nem porzik, könnyű eldolgozni és megfelelő alapozással  az idők végezetéig tart.
• Ötödik lépésként felkerült a Lovely műszempilla hatást ígérő szempillaspirálja, ami hát valljuk be őszintén nem olyan drámai mint ahogy várnánk de én akkor is szeretem. (nem hátrány, mert ha minden igaz egy nyereményjátékon nyertem még egyet belőle :)))
• Az utolsó képet kénytelen voltam kicsit összekapkodni ( a technika rossz tréfát űzött velem), emiatt ezen a képen már a Lovely matt ajakszínezője, az újdonsült Butterfly kőpúder és egy leheletnyi pirosító is felkerült  arcomra.  Ja, és amolyan tusvonalként az Essence smokey eyes szet préselt barnájából is került a szememre. Amelyekből szinte semmi nem látszik, sebaj ezért a NO-MAKEUP :) 


"No-makeup makeup"


Szinte több terméket használtam ehhez a sminkhez, mint bármelyik másikhoz, hiába a természetességre törekvés az előnyös tulajdonságok kihangsúlyozásához néha nagyobb erőfeszítések  és több termékre van szükség...




  FELHASZNÁLT TERMÉKEK:

 ARC

GARNIER Miracle Skin Perfect  5in1 bőrtökéletesítő krém  (light)
CATRICE  Camouflage krémkorrektor ( 020 Light beige)
BUTTERFLY Smooth Skin Fuzion Matt ásványi púder (3)
VOLLARE  Arcpirosító (5)

SZEM

EBAY 12db szemceruzakészlet (fehér)
NYX ajakkontúr ceruza (Natural)
ALVERDE  mono matt  szemhéjpúder  (10 dark aubergine) 
ESSENCE Smokey Eyes set  (02 punk vibe)
LOVELY  False Lashes szempillaspirál

AJAK 

AVON Natural bőrápoló méhviasszal  
LOVELY Extra Lasting  hosszantartó matt szájfény (Nr. 1)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook