Lovely+ ajándékcsomag érkezett

április 17, 2014


 Ma megérkeztek hozzám a Glamour everything blogon nyert Lovely ajándékaim. A technika ördöge megviccelt minket Fruzsival ezért a jó pár hete lezárt nyereményjáték darabjait csak most kaphattam meg. Sebaj, jobb később... A cím talán fura, a Lovely+ annyit akar jelenteni, hogy Lovely-s termékek mellett meglepiként egy Rimmel Space Dust lakk is lapult, de szaladjunk ennyire előre, lássuk szépen sorjában!



 A csomag tartalma két szempillaspirál: a Maximum Volume vízálló változat és a műszempilla hatás ígérő  False Lashes változat ami nekem ugyan már megvan, de nálam elég jól szuperál szóval egyáltalán nem bánom hogy kettő lett belőle.

Annak idején én kimaradtam a Lovely téli kiadásából, vagyis hát egy Snow Dust lakkot sikerült levadászni de mást nem próbáltam eddig ebből a kollekcióból. A csomagot a harmadik termék a  Princess face ezüst csillámos arcpúdere miatt vártam leginkább, alig várom hogy tesztelhessem. Így nézve nem látok benne csillámokat, kíváncsi leszek élesben mennyire lesz csillogó az összkép.



Két lakk is lapult a csomagban, egy Blink Blink "pelyhes" Nr.6. árnyalatban amit már ki is próbáltam a jelenlegi nude lakkomra festve. A legnagyobb kedvenc a Rimmel Space Dust lakkja ami ugyan tavaly év vége felé volt "népszerű" a blogokon én ezidáig nem is hallottam róla. Itthon csak két árnyalatban és korlátozott számban lehetett kapni őket, az egyik ezek közül a 006 Moon Walking nevet viselő gyönyörű lila homokhatású lakkja.


Fruzsinak ezúton is köszönöm a csomagot! A Rimmel lakkról napokon belül hozok képeket és a többi terméket is hamarosan tesztelés alá vetem :) 


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. A Rimmel lakk nekem is a tulajdonomban van és jelentem, hogy: IMÁDOM :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyereményhez! :) Nekem a másik árnylat van meg a Rimmel lakkból, de valami csodás. ♥

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyereményhez! :) A Rimmel lakk tényleg gyönyörű, várom róla a képeket! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! A Rimmel lakkba azóta még inkább beleszerettem:) Jövő héten érkeznek a képek róla.

    VálaszTörlés

Facebook