Elfogyott #10.

május 23, 2014



Hetek óta húzódik az elfogyott termékekről szóló poszt, amiből már a 10. rész következik. Mindig találtam jobbnak tűnő témákat, de időhiány miatt most csak egy hetekkel ezelőtt megírt bejegyzéssel szolgálhatok. Lesz most minden; hajápolás, testápolás, kozmetikum, higiéniás termékek, parfümök. Lesznek nagy csalódások és sokadjára újravásárolt kenceficék is. Lássuk!


Pantene Aqua Light Pillekönnyű tápláló hajspray 
 Máskor is használtam már Aqua Light család hasonló termékét akkor is és most is az illata fogott meg igazán. Őszintén szólva egyéb mellette szóló érvet nem is tudok említeni. Az illat nagyon tartós de hogy a hajformázás okozta károsodás ellen mennyire véd (mert hogy ezt ígéri) arról nem tudok nyilatkozni mert nem használok jó ideje se hajsütőt se hajvasalót. Ennek ellenére, újravenném.

Adidas Shape krémtusfürdő  
Naná, hogy nem vártam hogy a feszesítő Actiscent illat technológiának köszönhetően  majd "összeránt" és feszesebb leszek mint valaha, de hogy ennyire rossz legyen azt nem gondoltam volna.  Krémesnek úgy ahogy krémes volt (bár inkább csak állagra mert bőrön ez valahogy nem érződött)  de egyáltalán nem éreztem hogy táplálna vagy  akárcsak felfrissítene. Megkockáztatom, hogy a Balea tusfürdők jobban hidratálnak ha hidratálnak. Csalódás, biztosan nem veszem újra.

Donna La Rive "parfüm"
 Érdekes, hogy ezt a parfümöt milyen sok helyen árulják és mennyire eltérő árfekvésben. Láttam már Tesco-ban, dm-ben és párszázas üzletekben és ez utóbbiban vettem 800ft-ért és azt mondom annyiért megérte, a dm-ben viszont 1500ft kóstál az ára amennyit biztosan nem adnék érte.  Szerettem a kissé kesernyés illatát, nem fogyott el  annyira gyorsan mint általában a hasonló vizezett illatok pedig nem sajnáltam és néha a porszívózsákra is került belőle. Van egy sárga csomagolású, édesebb változat belőle nem kizárt hogy azzal is teszek egy próbát.

Dove intensive repair Therapy hajkondicionáló 
Még a dm doboz előtt vettem ezt az utazó méretű kondicionálót, amíg nem próbáltam tetszett de mióta kipróbáltam a  Dove Intensive Repair Expressz Hajpakolását azóta már tudom, hogy az sokkal hatásosabb. 

Vademecum ProMedic 2in1 Fluoridos fogkrém és antibakteriális szájvíz
 Amikor elfogyott szentül hittem, hogy 3-4 újravásárlás után elég volt belőle és többet nem. Most  Aquafresh fogkrémet használunk de amellett, hogy utálok a tubus nyomkodásával bajlódni valahogy a Vademecum frissebb érzést nyújtott és a mentaízt is tovább éreztem a számban. Újraveszem  negyedszer is.

Babylove nedves törlőkendő panthenollal, szenzitív 30db 
 Sajnos már nem emlékszem rá, fogalmam sincs mennyire volt nedves vagy hogy birkózott meg a szemsminkemmel. Ami biztos, hogy a most használt kamillás noname törlőkendőnél ezerszer jobb volt. Szóval esélyes, hogy újraveszem és nem próbálkozom többet ismeretlen márkák kendőivel.

Starfragrances Levendula illatcsepp relaxáló hatással
Az előző ilyen bejegyzésben is szerepelt csak akkor a citrusos változat. Nagyon olcsón nagyon sokféle és finom illatokban elérhető. Rendszerint a bejárati ajtó közelében lévő tárgyakra csepegtetek belőle, porszívózáskor a porzsákra vagy vízzel hígítva mondjuk ezt a  kellemes levendula illatot a függönyre permetezem. Sokszor újravettem már és még párszor újra fogom. 

Lovely Maxi Lips tengeri kollagénnel dúsított ajakfény 
Nagyon-nagyon-nagyon régi szájfényről van szó, amit nagyon-nagyon-nagyon szerettem. Emlékszem az applikátor fekete "nyele" már a harmadik használat közben a kezembe maradt de ez volt az egyetlen hibája. Lehet, hogy csak bebeszélem magamnak, de én teltebbnek, dúsabbnak láttam tőle az ajkaim. Az illata egy csésze karamellás capuccino-ra emlékeztetett. Az állandó szortiment része és ha jól láttam, 350ft körüli áron kapható három rózsaszínes árnyalatban.

Maybelline Hydra Extreme rúzs 040G Fuchsia
 Ezer éves rúzs, a harsány színe miatt magamtól nem hiszem hogy megvettem volna. Ajándék volt valamelyik újsághoz, sokáig nem is használtam. Végül is egy DIY projekt részeként végezte, de csak azért mert így sokkal gyakrabban tudom használni. Halványan felkenve hétköznapi sminkhez is tökéletes.

Clinique hidratáló krém száraz és kombinált bőrre  SPF20
Még az baromi száraz bőrömnek is - ami általában pillanatok alatt "beissza" a hidratálókat - túl zsíros volt ez a krémminta. Három alkalomra volt elég, de mindhárom alkalommal egyszerűen fel kellett itatnom a felesleget, fénylett és egyáltalán éreztem, hogy ott van. Nem tudom mennyit kóstál, de ez az a termék amit ha ingyen adnának se kellene.

Syoss színvédő hajbalzsam  
Legutóbb két hajfestékre volt szükségem a Syoss lávavörös hajfestékből ezért a megmaradt balzsamot önmagában használtam el, de nem aratott nagy sikert. Közelébe se ér a megszokott Schwarzkopf minőséghez. A Perfect Mousse habállagú festékhez járó balzsamtól pihe-puha tapintású, fénylő lesz a hajam még hacsak pár nap erejéig is. Valami hasonlót reméltem ettől is, de minden téren alul maradt. Egyáltalán a Syoss festékek hatásával nem vagyok elégedett, de rákényszerültem mert ígéretesnek tűnő réz,-és lávavörös árnyalatok csak ennél a márkánál vannak. A szín amit elértem most is tetszett de a hajam állagán sokat rontott. Az árnyalatok sokszínűsége miatt nem mondom, hogy nem veszem majd újra de már megvettem a habállagú PM a legközelebbi festéshez.

 
  

babydream sampon kamillával és panthenollal 
Amíg meg nem vettem az utánpótlást azt gondoltam nincs különbség babasamponok között, de most a babylove márkától használom ugyanezt a terméket de az illata annyira más. (nem jó értelemben) Elsődleges funkciója az ecsetek tisztán tartása - épp a kellemes illata miatt - de lábfürdőhöz és olykor a hajamra is használtam. Ha elfogy a most vásárolt dm-es változat biztosan ehhez térek vissza.

gogo  kényesztető tusfürdő
Leginkább rágógumi illatként tudnám jellemezni az illatát, de tubusban sokkal kellemesebbnek és üdébbnek hatott mint bőrön. Még a tubus felénél se jártam amikor már nagyon untam. Semmit nem tisztított, muszáj volt mellé "rendes" tusfürdőt is használnom. Nem érte meg még a 150ft-ot sem.

Garnier mineral deo extrafresh
Másodszor használtam el, szerettem mert nem hagyott fehér foltot és sokáig éreztem az illatát. Erős közepes izzadásgátló hatása van, nem rossz de most egy ideig mással próbálkozom.  Külön tetszik a  formavilág, olyan táskába dobós formula.

Christina Aguilera tusfürdő
A hármas szett része volt (50ml parfüm, tusfürdő és testápoló), a parfümök parfümje Christina Aguilera első kiadású, Christina illata amit sokadszor használok el. A tusfürdő egészen sokáig bírta mert a testápolóval ellentétben ezt nem tudtam csuklóra, fül mögé kenni a folyós állaga miatt az különlegessége miatt pedig csak akkor tusoltam vele ha extra kényeztetésre vágytam.  A testápolót konkrétan "parfümként" használtam el és esküszöm még intenzívebb illata volt mint a hagyományos illatnak  pedig nem túlzok ha azt mondom egész nap érezni a Christina parfümök illatát és ahhoz képest nem is annyira drága.  Nem kérdés, hogy ha Douglas-ban járok újra fogom vásárolni.

essence Ultimate  omega repair samponminta  gyöngykivonattal
Mintaként mély benyomást nem tett rám, az én hajamhoz ez a mennyiség nagyon csekély alig volt elég a hajamra, sőt. Őszintén szólva nem is emlékszem rá, az illata is felejthető volt. Biztosan nem fogom teljes kiszerelésben megvásárolni.



Próbáltátok valamelyiket?

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. A "GoGo" "máeka" egy kalap kakit nem ér... Én vészhelyzet esetén vettem meg egy balzsamot, azt kell hogy mondjam, 3-4 használat után elfogyott, mivel nekem sok kellett belőle, hogy nagyjából ki tudjam fésülni a hajam.
    Nekem meg volt a Lovely Maxi Lips szájfény, talán ugyan az :) én is csak ugyan azt tudom elmondani, int Te ^^ egyik nap megvettem egy pinkes árnyalatot, de annak az illata meg se közelíti ezét :) de az is jól szuperál :) ennyi pénzért bőven megéri szerintem :) xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 'GoGo' a Kallos márka termékcsaládja, ha jól tudom. A Kallos hajpakolások közül a placentás (bár elég bizarr az elnevezés, az tuti:) nekem nagyon bevált. Selymes, puha és sokkal könnyebben kifésülhető volt tőle a hajam. Akkor egyetértünk, hogy a Lovely szájfény szuper!:))

      Törlés
    2. igen, rájöttem :D a "GoGo"a Kallostól egy mellékvágány szerintem, de a többi termékével meg vagyok elégedve :) én pl a proteines hajpakolását nagyon szeretem :) az illata pedig isteni finom, mintha egy joghurtot szagolnék :D a Lovely szájfényét pedig beszerzem, ami nekem is meg volt :) csak a multkor, amikor bent voltam a Rossmanba, épp nem volt..

      Törlés
  2. Nekem is meg van az a Lovely szájfény, szerintem ugyanebben a színben és nagyon szeretem. Az az egyetlen bajom vele, hogy nagyon kevés terméket vesz fel az applikátor, sokszor vissza kell dugnom a tubusba, hogy elegendő mennyiség kerüljön alulra és felülre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az applikátorral nem volt baj, de amikor alig pár alkalom után leesett a "fogantyúja" nem sok jót néztem ki belőle de ezt az apró hibát leszámítva nagyon is jó cucc :D

      Törlés
  3. A Vademecum fogkrémet én is nagyon szeretem, most is épp ezt használom, ennél jobban már csak az Oxy White társát imádom! :) Külön tetszik a csomagolásuk, néha ugyan nehéz kinyitni, de mindig megoldom! :D

    VálaszTörlés

Facebook