Színterápia│ türkiz & menta

május 24, 2014



Amíg én egy céges főzőversenyen fortyogok a saját levemben, addig nektek elhoztam a Színterápia  sorozat második részét, amiben nem is annyira a tavaszt inkább már a nyarat idézve menta és türkiz színekben válogattam össze néhány terméket. 
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ennek a színek a meghatározása örökös dilemma számomra; nem igazán illik rá se a kék, se zöld meghatározás egy külön árnyalat miközben magának a türkiznek is többféle változata létezik. Sűrűn előfordul, hogy ami nekem már egyértelműen türkiz az másnak még szimplán kék vagy zöld és fordítva.

Én most ott öt  dolgot szedtem össze a magam körül - bár ebben az árnyalatban nem is tudtam volna többet - bár ha szigorúan vesszük kettőre nem a türkiz a legmegfelelőbb szó, de akkor is. Mikor beköszönt a jó idő nálam mindig előkerül ez a szín, jól párosítható arannyal, fehérrel bevállalósabbak akár narancssárgával de így a fenti rózsás  képet elnézve élénk pinkkel sem rossz.
Mindenek előtt pár szóban magáról a türkiz színről: mi jellemző azokra akik szimpatizálnak ezzel a árnyalattal, milyen élettani hatása van és hasonlók.


"A türkiz: lendületes és nagyon energikus személyiségre utal, aki képes az énjének kivetítésére és hatással van másokra. Az olyan emberek, akiknél a türkiz erős pont az Aurában képesek egyidejűleg több dolgot is csinálni és jó szervezők. Unatkoznak ha arra kényszerülnek, hogy egyszerre csak egy valamire koncentráljanak. A türkiz színnel szimpatizálók képzelőereje nagy, kreatív, népszerűek akik a dolgok mélyére látna és könnyen megértetik magukat mindenkivel.
A türkiz mind pszichológiai, mind pedig fizikai értelemben nyugtató hatással bír. Ha izgatott lelkiállapotban vagyunk, vagy kényelmetlenül érezzük magunkat idegenek jelenlétében, segíthet, ha viselünk magunkon valami türkiz színűt - ez megvéd minket a lelki békénket veszélyeztető negatív vagy káros hatásoktól. Különösen tanácsos nyilvános szereplésekkor viselni, mivel a zöld és a kék kombinációja nem csak nyitva tartja a kommunikációs csatornákat, hanem harmóniát teremt köztünk és a hallgatóságunk között. A türkiz segíthet abban is, hogy szívünk mélyéről beszéljünk, elmondjuk mit gondolunk és hogyan érezzük magunkat."




A tavaly szülinapomra kapott menta/türkiz (?) táska az abszolút kedvenc az öt közül. A tőlem megszokott hatalmas méretű táskák közül kiemelkedik nem csak az üdítő színe miatt hanem a közepesnek mondható méretével  és a szegecses megoldás miatt is.




Gyűjteményem legújabb darabja ez a fülön függő. Meghatározhatatlan hogy ezüst vagy arany színű a négyzet valahogy mindig más :) A  táskával együtt tökéletes az összhang, biztos sokszor fogom őket együtt viselni.


Essence ( 69) here i am szemhéjpúdert májusban újra felfedeztem magamnak. Kilóg a sorból, mert nem kimondottan türkiz de ide kívánkozott.  Csak egy vékony vonal belőle az alsó vagy  a felső pillák tövébe és már  kész is az egyszerűen színes beach makeup.


Kedvelem a show your feet család körömlakkjait (nemcsak lábakon) mert mintha tényleg tartósabbak lennének hagyományos társaiknál. Ezt itt a 13 iced mint frappé nevett viseli, elég régen vettem, ráadásul akciósan de a minősége még mindig kifogástalan és ami még plusz előnye hogy egyetlen rétegben is fed pedig nagyon világos.



Sajnos mostanában meggyűlt a bajom a pattanásokkal, próbálok rájönni mi lehet az oka. Addig is ezzel az Oriflame  pure nature  2in1 korrektor stift-tel kendőzöm a problémát. Nekem bevált, esténként a zöld részét használom, ami  teafa és rozmaring kivonat tartalmának köszönhetően leszárítja a csúfságokat nappal pedig együtt a kettőt. Önmagában a korrektor nem nagyon passzol a bőrszínemhez, de a zöldet fedve kevésbé sárgás.  A kipirosodott arcbőr ellen is hatékonynak bizonyult a stift zöld fele, aztán jön rá a  kissé sárgás tónusú korrektor és volt nincs pirosság az orrom körül. 

Ti hogy álltok a türkiz és menta színekkel, szeretitek?

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Szerintem a táska inkább menta :)
    Régebben semmiféle kékes-zöldes árnyalatot nem tudtam elviselni magamon, mostanában viszont nagy rajongója lettem a türkiznek: türkiz szemceruza, szemhéjpúder, körömlakk, no és néhány türkiz ékszert is beszereztem

    VálaszTörlés

Facebook