Májusi zsákmányok

május 11, 2014

Megint összegyűlt néhány újdonság ezekről hoztam most egy rövid bejegyzést. A legtöbb olyan amit még nem próbáltam ezért ha valamelyikről vannak tapasztalatok azt szívesen meghallgatom. A hétvégi JOY kuponokat nem volt alkalmam kihasználni, így végül csak az Alverde 50%-os kupont használtam fel. Ezt és egy habállagú hajfestéket leszámítva az összes termék korábbi vásárlások eredménye.



Elseve Volume Collagen dúsító sampon vékony szálú tartás nélküli hajra (250ml)   Így utólag talán nem volt a legjobb választás. Utólag elég sok negatív véleményt olvastam róla Krémmánián, sokaknak már a második nap zsírossá tette a hajtövét. 499-,

Perfect Mousse habállagú hajfesték /750 Praliné/ A legeslegelső hajfesték volt amit kipróbáltam és most visszatértem rá, mert az árnyalat tökéletes viszont ez az a fajta festék ami inkább kopik, sem mint lenőne. A használata egyszerű, a hozzájáró balzsam selymesen puhává teszi a hajam és egyetlen doboz festék is elegendő volt annak idején a váll alá érő hajamhoz, sőt még sok is.       - 1290-,

 Babylove sampon kamillakivonattal és panthenollal (250ml)  Ecsetek tisztítására a Rossmann sajátját használtam annak nagyon tetszett az illata. Ennek erősebb illata van aminek nem örülök, de ezt leszámítva és a Krémmánián olvasott pozitív vélemények alapján szerintem nem lesz vele gond.       -370-,





 Isana  Hair Professional argán olajos sampon és balzsam töredezett, szálkás hajra (500ml)  Akciósan találtam a polcon és már a férfias csomagolás is felkeltette az érdeklődésemet hát még mikor megláttam, hogy agrán olajat tartalmazó változat is kapható. Hatalmas mennyiség, fél litert kapni eredeti áron 700ft-ért, most meg még olcsóbban. Emlékeim szerint egy Isana balzsamommal nagyon elégedett voltam ezért most úgy gondoltam kipróbálom ezt is, hátha.    349-,/db



 


 Balea  Melon Tango tusfürdő görögdinnye illattal (300ml) 
Fincsi görög-,és sárgadinnye illatát idézi, egyébként a szokásos Balea minőség. Egyáltalán nem hidratál vagy táplál, de ezt nem is várható egy ilyen kategóriás terméknél, viszont nem is szárít és ez már teljesítmény.               - 269-,

Dontodent  alkoholmentes, fluoridot tartalmazó antibakteriális szájöblögető (500ml) : Eddig csak Listerine szájvizet használtunk, ahhoz képest ez nagyon enyhe változat ami nem rossz, de én már hozzá szoktam, hogy minden alkalommal a könnyem is kicsordult annyira erős:) 
Úgy érzem emiatt többet kell majd belőle használni így hiába olcsóbb nem biztos hogy kifizetődőbb alternatíva       - 460-,



Két hete kajtatok a gyógyszertárról gyógyszertárra, hogy megszerezzem magamnak a Bioderma Sébium felfedező csomagját de sehol se lelem :(Rendelni persze (már) nem lehet és a Biderma FB oldala sem túl segítőkész.
A gyógyszertárban nagyon  kedvesek voltak, akármelyikbe mentem szinte egyikben se hallottak erről az akcióról -sőt, a honlapon szereplő gyógyszertárban (már) nem is értékesítenek Bidoerma termékeket - de nagyon segítőkészen mindenhol kérés nélkül kaptam a pult alól a minitermékeket. Kár, hogy én a micellás vízre és a bőrradírra lennék kíváncsi! :S

Alverde  Coverstick (02 beige) Az egyetlen kupon amit a hétvégén felhasználtam az az Alverde kupon volt. Fogyóban a Camouflage korrektorom de most valami mást szerettem volna kipróbálni így végül is erre a korrektorceruzára esett a választásom. Jó véleményeket olvastam róla, állítólag a pirosságra, pattanások elfedésére nagyon jó, hát majd meglátjuk!

SunOzon önbarnítókendő (2x7ml) Tavaly is használtam ezeket a kendőket, csak áttöröltem vele a barnítani kívánt területet és másnapra nem túlságosan de azért látványosan barnultam egy éjszaka alatt. Nagyon óvatosan kell eloszlatni, különben csúnya lehet a végeredmény.

U.i.:
 Kicsit bosszús vagyok, mert tegnap a békéscsabai Tesco-ban láttam a nude színű táskám zöld és fekete változatát 3700ft -20% -os áron miközben én majdnem 6000-ért vettem:(
Pozitív viszont, hogy a legutóbbi Rossmann látogatás alkalmával felfedeztem, hogy végre valahára nálunk is lett Catrice állvány! Öröm és boldogság!!!!:D

Vettetek valamit a hétvégén, kihasználtátok a kuponok adta kedvezményeket?

You Might Also Like

15 hozzászólás

  1. Te is nagyon szuper termékeket vásároltál. :) Azért szerintem elég gáz, hogy a Bioderma honlapon az értékesítő gyógyszertárak listáját nem frissítik. :/
    Én is elgondolkodtam, hogy nyár elejére kellene szerezni valamicske színt, viszont volt régen egy Avonos önbarnító spray-m, ami borzalmas volt, és azóta nem kísérletezgetek ilyesmivel. De most már adok egy esélyt ezeknek a kis kendőknek, ennyi pénzért simán megéri. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kendő nem a legpraktikusabb megoldás de gyorsabb mint mondjuk a barnító testápolóm. Egy próbát tényleg megér! :)

      Törlés
  2. Az Isana Professionel sampon nekem is meg van, csak nem ez, hanem a dúsító, és nekem nagyon szerette a hajam, de a fejbőröm nem. Csak a Head and Shoulders-t viseli el, de azt meg a hajam nem szereti annyira:D Szóval most felváltva használom őket.
    A Bioderma csomagot húgom által vettem meg, mert ő most Pesten tanul. Kár, hogy Szegedre nem jutott el. Nem is értem ide nem, de Békéscsabára meg eljutott? Nem értem mi alapján megy ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az argán olajos hajápolók mostanában népszerűek ezért gondoltam kipróbálom, jó lenne ha a szeretné az én hajam is mert 700ft-ért 500ml elég jó ár lenne érte.
      Már feladtam a keresgélést a Bioderma csomagért, az gyógyszertáros csaj megérdeklődte lehet e rendelni de (már) azt sem. Erről lemaradtam, de kíváncsi leszek véleményedre!

      Törlés
  3. szuper dolgokat vásároltál :) Én is tegnap vásároltam meg a Balea dinnyás tusiját meg a Rossmannos barnító lapocskákat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam a bejegyzésed:) A barnító kendőket én már tavaly próbáltam, egynek jó gyors és látványos (bár kissé sárgás) az eredmény. Kíváncsi leszek neked mennyire válik majd be!

      Törlés
  4. Én pont most vettem meg ezt a Bioderma csomagot és láttam a hétvégén Pesten több helyen is, csak hát ez kicsit messze van Békéscsabától...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Azért köszi, hogy megosztottad az infót hátha másnak sikerül beszerezni. Sajnos rendelni se lehet, erről lemaradtam!!:((

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A héten az Oktogonon a gyógyszertárban még volt a Bioderma csomagból, én is ott vettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra felé nem járok, de hátha másnak jól jött ez az infó. Köszi!:)

      Törlés
  7. Hu az önbarnító kendőre nagyon kíváncsi vagyok. Most leálltam a szolizással, inkább önbarnítózni szeretnék. Remélem majd írsz róla pár sort, hogy mennyire sárgás vagy bevált e vagy sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálok előtte-utána képet készíteni majd róla, de nem ígérem hogy sikerül "lekapni" a változást:D

      Törlés
  8. Szuper dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés

Facebook