Tavasz tag ♥

május 13, 2014


 

Helyenként mos épp nem a legbájosabb arcát mutatja a tavasz, óráról órára változik az időjárás de hát pont ez a szép ebben az évszakban hogy olyan kiszámíthatatlan. Több blogon is olvastam ezt a tavaszi kérdéssort, megtetszett és mert jó régen volt már ehhez hasonló bejegyzés úgy döntöttem én is  kitöltöm.  Remélem hamar visszatér az "egyszálpulcsis"  blézeres időjárás!


Kedvenc tavaszi sminkterméked?

Már az első kérdésnél kikerülőm a választ, mert nem tudok egyetlen tavaszi sminkterméket sem megnevezni. Csak azt tudom, hogy az ehhez hasonló, színes tusvonalas sminkek most nagyon tetszenek így jöhet bármilyen szemceruza vagy tus  aminek ilyen szép színe van. A Lovley új kollekciójában láttam egy menta színű tust, azt épp jó is lenne...

Kedvenc tavaszi körömlakkod?

 

Kedvenc lakkot se tudok most mondani, inkább stílust. Most a különböző virágminták tetszenek, azokat próbálgatom két próbálkozásomat már láthattátok is. 1./2./3.változat.
 Ez a mani - főleg a gyűrűsujj - pont olyan, amilyet szívesen viselek idén  tavasszal.

 Kedvenc tavaszi virágod?
 
 

Egyértelmű, hogy a tulipán.

Hordasz tavasszal napszemüveget?

 

Én mindig hordok, télen és nyáron is.  Eddig is így volt, de most hogy kontaktlencsét hordok, akár még szürkületkor ha kerékpárral közlekedem mert nem ritka hogy fejmagasságban szállnak a bogarak :D:D

 Miben változik az öltözködésed tavasszal?



 

Nem sok mindenben. Kevesebb a ruha rajtam, mint mindenki máson:) Szeretem a csinos blézereket farmerrel pólóval kombinálni és esetleg egy színes kendővel feldobni. Ja, és előkerülnek a színes és a krémszínű táskáim is a szekrényből.

Tavasszal eszel fagyit?


Tavasszal még jöhetnek a csokis és más tejes alapú fagylaltok, de ahogy egyre melegebbre fordul az idő, úgy egyre inkább frissítő  gyümölcsös  nyalánkságokra vágyom.

Kedvenc tavaszi illat?



A frissen vágott fű illatáért eléggé odavagyok, de a tavaszi záport kísérő fülledt idő "illata" se rossz.

Milyen a tavasz ott ahol élsz?

Mostanában elég szeszélyes, de hát a tavasznak már csak az a dolga hogy változatos legyen. Hol esik és tornádók kavaródnak, hol süt a nap és olykor a kettő együtt szivárvány kíséretében.

 Mit szeretsz a tavaszban?


Nem tudtam választani melyiket szeretem jobban a tavaszban: a rügyező színes fákat vagy az egyre ízletesebb, lédúsabb gyümölcsöket.

Tavaszi nagytakarító vagy?

Nem mondhatnám. Szűz jegyűként azért szeretem magam körül a rendet de a nagytakarító jelző erős lenne rám, nem  minden nap porszívózok vagy törölgetek de a káoszt nem bírom.

Tervek tavaszra?


Most kezdtünk/kezdünk bele a konyha  felújításába, nem olyan nagy volumenű átalakítás de a terv megvalósítása már elkezdődött. Ezen kívül más területen is vannak tervek, elképzelt jövő képek amik sorsa a elkövetkező hetekben/napokban fog eldőlni , de azokra majd visszatérek ha összejönnek mert remélem  összejönnek!!!

Képek forrása: we♥it


Ha van kedvetek hozzá, töltsétek ki Ti is (akár itt megjegyzésben) vagy linkeljétek ha már válaszoltatok a kérdésekre!
Szép napot!

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook