Újabb Alverde zsákmány (+ egy kis személyes)

május 18, 2014





A cím magáért beszél, hiszen nemrég volt szó az Alverde bordó matt szemhéjszínéről viszont a héten 2 dm-ben is jártam ahol megint az Alverde akciós kosárkáinál kötöttem ki és találtam két apróságot is. Sikerült az említett matt szín kék árnyalatára és egy ígéretes ajakbalzsamra is szert tenni.


 MATT SZEMHÉJPÚDER  
30 MIDNIGHT BLUE


Aki olvasta  a bordó árnyalatról írt bejegyzést az emlékezhet mennyit áradoztam róla, hogy milyen krémes és pigmentált színről van szó. Őszintén szólva meg is lepett, hogy az Alverde ilyet is tud, ezért nem is volt kérdés hogy mikor megláttam Szegeden az akciós kosárban ugyanazt más árnyalatban gondolkodás nélkül elhozom. Hát, nem bántam meg de közel sem vagyok annyira elégedett ezzel a kék árnyalattal.


 A krémesség, a textúra itt is ugyanaz de a pigmentáltság meg sem közelíti a padlizsán árnyalatét. Az egyetlen húzásra is erőteljes és intenzív mély színt hagyott maga után, sőt sminkben még tompítanom is kell rajta ha szolid hétköznapi sminket szeretnék.


Ez a kék árnyalat egyetlen rétegben aligha látható, a képen 3 rétegben kentem fel ahhoz, hogy hasonlítson a kívánt színhez. Gyorsan hozzá teszem, hogy alap vagy bármi egyéb színelőhívó nélkül, de a bordó társát is ugyanígy fotóztam mégis erőteljesebb.  Ellene szól még az is, hogy gyorsabban kopik akár a kézfejemen akár a smink részeként teszteltem.  Egyszóval nem aratott nagy sikert, sebaj! Ez egyébként annyira fura; hogy lehet az hogy ugyanaz a márka, ugyanazon szortimentjébe tartozó terméke ennyire eltérő teljesítményt nyújt?! Ez esetben még az sem lehet, hogy lejárt volna a szavatossága vagy ilyesmi mert hisz mindkettőt akciósan vettem tehát  vagy mindkettő lejárt vagy egyik sem.  Úgy tapasztaltam eddig, hogy ez világosabb árnyalatoknál fordul elő, de ebben az esetben még az sem lehet kifogás.


AJAKÁPOLÓ BALZSAM
20 ABENDROT


A csalódottság után jöjjön egy sokkal jobb tulajdonságokkal bíró termék. Az itteni dm-ben találtam rá vagy 3 héttel ezelőtt. Minden alkalommal megnéztem, elkönyveltem magamban hogy kellemes, nem túl harsány színe van a tégelyben és valószínűleg halvány színt kölcsönöz csak az ajkaknak vagy még azt sem mert hogy ajakbalzsam és nem színező. Szóval tetszett, de felesleges +1 szájra valónak éreztem a repertoárban. És így ment ez heteken keresztül, úgy tűnt rajtam kívül senki nem lát benne fantáziát (mert hogy utolsó darab volt).


Mivel  a hetem nagyszerűen alakult (új munka van kilátásban) úgy éreztem itt az ideje elhozni, aztán lesz ami lesz ha nem váltja be a hozzáfűzött reményeket akkor sem haragszom majd rá, mert úgy fogok rá emlékezni mint a "ajakápoló amit a sikeres meghallgatás után vettem". 


Szerencsére nem kellett csalódnom. Leginkább egy krémes pirosítóhoz tudnám hasonlítani - ki is próbálom majd pirosítóként szerintem úgy is megállja a helyét - nagyon krémes álllagú, ecsettel és kézzel is könnyen eloszlatható. Barnába hajló tónusa miatt, mondjuk úgy nude árnyalat és ahhoz képest hogy balzsamról van szó eléggé látványosan színezi az ajkakat. Az alsó képen látható, hogy a szám természetes rózsás az előtte képen, míg a balzsam használata után  fényes, kicsit barnás tónust kapott.  Ápoló, hidratáló hatásáról még nem nyilatkoznék és egyébként is most Carmex bűvöletében élek - hiába, teljesen függővé lettem. A tartóssági teszteken is jól szerepelt, igaz ugyan hogy nyomott hagy a poháron de nagy része még így is a helyén marad.


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook