Kedvencek │ Május '14

június 08, 2014



Kicsit eltűntem a héten és 'sanszos' hogy az elkövetkező pár hétben is így lesz míg belerázódok az új munkába és egyáltalán amíg tart a vizsgaidőszak  de a heti 1-2 bejegyzést azért próbálom majd tartani. A havi kedvencekkel talán még időben vagyok, jöjjenek május legjei!

Májusban sok-sok tesztbejegyzés készült, többségük olyan termék volt ami itt a kedvencek közt is szerepelhetne de nem akarom "ismételni önmagam". Vegyétek úgy,  hogy a  Lora nyári kiadású lakkja, a Butterfly ásványi púdere, az Alverde matt szemhéjszíne és a Balea csillámkrémje is  a  kora nyári kedvencek közé sorolható!
Ezek mellé még 8 termék csatlakozott ebben a hónapban - és ezzel azt hiszem rekordot is döntöttem - most róluk lesz szó.



SunOzon önbarnító tej   viszonylag új, eddig háromszor használtam de hozza a szokásosat semmi több. Előtte a Balea Magic Summer önbarnítót használtam kevésbé volt sárgás a végeredmény de ezzel Rossmann saját márkással sokkal látványosabb eredmény érhető el rövidebb idő alatt, bár ez nem biztos hogy előnyére válik.  Esténként kenegettem be magam három napon keresztül addig csak halvány színt láttam magamon (de lehet hogy azt is csak képzeltem) a negyedik nap megkaptam azt a enyhén sárgás tónust ami nem kifejezetten  tetszett magamon de ami utána jött már közelebb állt az elképzeléseimhez. A tapasztalatom az ezekkel a önbarnítós cuccokkal, hogy a legtermészetesebb (már amennyire az efféle termékektől elvárható) eredményt  kb. a használatot követő 2-3. napon érhetjük el amikor már lekopott az a réteg amitől annyira mesterkélt az hatás.

Yves Rocher Jardins du Monde floridai grapefruit tusfürdő Hogy ez mennyire leírhatatlanul isteni finom!! Mintha csak frissen facsart grapefruit lében  tusolnék, komolyan (!) Még valamikor áprilisban vettem ezt és a malájziai kókusz minitusfürdőt de csak mostanában vettem elő.Próbálom visszafogni magam és csak akkor tusolni vele ha nagyon kell a vitalitás és a reggeli kávé kevésnek bizonyul. Mikor megvettem drágának gondoltam a maga 600ft-os árával mondván nem tudhat ez semmivel se többet egy drogériás tusfürdőnél, de nagyot tévedtem. Az illata szupertartós,, ha nem fújom agyon magam parfümmel akár még délután is érezni lehet picit. Kevés kell belőle mert elég híg ahhoz hogy szépen el lehessen oszlatni. Habfürdőként is bevált - úgy még tartósabb - annak ellenére is hogy a kókuszostól eltérően ez nem habfürdő mégis sokkal jobban habzik. Be kell szerezzek még egy citrusos illatot és a kávés vagy makadándiós változatot is biztosan ki fogom próbálni.





got2be powder'ful dúsító hajformázó port amolyan száraz samponként is használom amellett hogy valóban dúsít valamicskét a lelapult hajon. Az adagolásért nem rajongók először a tenyerembe szórom és azt oszlatom el a hajtőbe masszírozva. Látványos a különbség, de "kemény" lesz tőle a hajam és kifésülni sem lehet igazán ezért csak a hajmosást megelőző napon szeretem használni.  Az én sötét hajamon sem látszik meg annak ellenére hogy fehér porról van szó, az illata is kellemes és a dolgát is teszi szóval jó kis találmány de nem vagyok benne biztos hogy nincs ennél olcsóbb de ugyanilyen hatékony módszer. 

Isana Professional oil care hajbalzsam argán olaj Én se akartam kimaradni az argán olaj jótékony hatásából ( a csapból is az folyik mennyire fényes és puha tapintású lesz tőle a haj) ezért hónap közepén megvettem először a sampont majd a balzsamot ebből a Rossmann saját márkás termékcsaládból ami mellesleg most nagyon-nagyon akciós. A sampon nem nagy szám, de ezt a balzsamot akármilyen samponnal használtam mindig selymesen fénylő és könnyen kifésülhető lett a végeredmény. Ami azért is érdekes mert szilikon-, és parabénmentes termékről van szó ami az én hajammal eddig még semmi jót nem tett .  Rengeteget használok egy-egy hajmosás után, most vettem és már a felén túl vagyok. A nagy mennyiség ellenére sem érzem elnehezültnek gyorsabban zsírosodónak a hajam, elég jellegtelen illata van a hajon szinte nem is érződik de ez legyen a legnagyobb gond.





Lovely Princess Face  ezüst csillámos arcpúderben még mindig keresem az ezüst csillámokat, nem mintha hiányozna mert ez a púder így tökéletes ahogy van. Szerencsére a tökéletes porcelánbőr látszatát sem nyújtja, amit a csomagolás ígér de ezt sem bánom. Lényegében semmi olyat nem tud amit elvileg tudnia kéne de én épp ezért szeretem. Egyszerűen csak mattit és fixál, ráadásul hatalmas mennyiség szerintem még jövő ilyenkor is lesz belőle. Ajándékba kaptam ami azért jó mert magamtól a termékleírás alapján 200% hogy nem vásároltam volna meg.

Maybelline the Colossal Volum' Express smokey eye szempillaspirálnak egy egész bejegyzést szántam májusban. Mindent amit érdemes tudni róla azt ebben a bejegyzésben elolvashatjátok.






Balea frissítő testpermetről is volt már szó, nincs is mit írni már róla azon kívül hogy még alig volt forróság és én már elhasználtam több mint a felét. Még jó hogy két flakonnal vettem áprilisban mikor még akciós volt, elengedhetetlen kelléke lesz a nyárnak ha elfogy biztosan vásárolok az új kiadású változatból is. Drogériás szinten  a Balea és a Rival de Loop (és talán az Alverde) jött ki egyenlőre ilyen arc-,és testpermettel, nagy különbség biztos nincs köztük csak az ár befolyásol majd abban, hogy legközelebb melyik változat mellett döntök.

Bajban vagyok mert nem tudom mi az utolsó kedvenc  pontos megnevezése ezért inkább körülírom; ez a fából készült,  nagy gonddal megmunkált tartót a nagyinál találtam és mint kiderült közel 30 éves darab amit anno Bulgáriából hoztak a szülők. Eredetileg rózsaolaj volt benne de attól jobbnak láttam megszabadulni révén hogy öregebb, mint én így gondoltam nagy hasznát már nem venném ám a rózsaolaj illata az évtizedek során jócskán beleivódott a fába így még most is érezni. 
Ereklyének sem utolsó de az ötlet az volt hogy  majd  parfümöt tárolok benne és így is lett. Jobban szeretek parfümmintákat hordani a táskámban ha a napfolyamán újrafújnám magam mint sem az aznapi üvegcsét magammal cipelni ezért adta magát hogy a rózsaolaj után ha nem is 30 évig de egy jó darabig biztosan  parfümtartóként funkcionál majd nálam.


You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Ilyen fából faragott valamit még én is láttam anno a nagymamáméknál! :)
    Gondolom nagy sláger lehetett anno. Jó ötlet parfümmintát hurcolászni benne!

    VálaszTörlés
  2. Ilyen fából faragot izét én is kaptam pár évvel ezelőtt egy bolgár sráctól, amikor a csoportjukat idegenvezettem.. nekem pálinka volt benne! :DDD

    VálaszTörlés

Facebook