Képmix│ Május '14

június 03, 2014


Május a változások hónapja volt; valami újnak a kezdete vagyis inkább a kezdet kezdete mert a java csak júniusban jön. Májusban is lelkesen fotóztam főleg a blogra de próbálkozom külsős képeket is készíteni. Jó  kicsit "kimozdulni" és termékfotózás mellett mást egyebet is fotózni. Ömlesztve hoztam az e havi képeket felesleges szócséplés nélkül, aki követ Instagramon az úgy is olvasta majdnem mindnek a háttér-sztoriját.













 












 



You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nekem is vannak alverdés púdereim és pirosítóim, kiváncsi lennék, neked mennyire válnak be, mert nekem sajnos úgy tűnik nem igazán :/ Amúgy szép, igényes blog, tetszik a tematika és a dizájn, fel is iratkoztam, mert biztos visszajáró olvasód leszek :) Szia, véletlenül tévedtem ide és tetszik, amit itt találtam. Ötletes blog, fel is iratkoztam :) Megjegezném, hogy én is blogger vagyok, ha gondolod nézz be hozzám és hagyj kommentet vagy ami jólesik. Előre is köszi. Kreatív és eredményes blogolást^^
    www.szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a blogon!:)
      Először is köszönöm a kedves szavakat, nagyon örülök hogy tetszik és hasznosnak találod az oldalt!
      Korábban egy alverde pirosítót már teszteltem én szerettem és nem volt vele bajom, itt megtalálod:
      http://bizsumania.blogspot.hu/2013/11/teszt-i-alverde-pirosito.html

      Az itt látható bordó szemhéjpúder pedig a kedvenc mostanában, itt írtam róla ha még nem olvastad:
      http://bizsumania.blogspot.hu/2014/05/alverde-matt-padlizsan-szemhejpuder.html

      Törlés

Facebook