FOTD │ Nyáresti sütőgetés

július 23, 2014


Legnagyobb bánatomra a munkahelyemen nem megengedett a feltűnő(bb) smink, sőt igazából mióta itt vagyok az új helyen a barna árnyalatait variálom az Essence bright eyes  ceruzájával a szemöldökcsonton és a belső szemzugban. Mondhatom elég egyhangúak ebből a szempontból a hétköznapok pedig szeretek  "színekkel játszani" a szemhéjamon.

Épp ezért múlt hétvégén ecsetet ragadtam és elővettem a Sleek Original palettámat, egy régi trendkiadású Essence Cute as Hell mono-t és elkészítettem ezt a színes szemsminket a szombati kerti partira. Bázisként az Essence  Colour arts pigmenteknek szánt szemhéjszín alapját vittem fel. A Maybelline smokey eyes  fekete szemceruzájával az alsó és felső vízvonalat is kihúztam.
Az arcra az újonnan beszerezett Catrice bb krém (teszt), Bourjois  Bio Détox korrektor és a Lovely Princess face púder került. Kontúrozáshoz pedig a jelenlegi kedvenc bronzosítóm, a Butterfly Fuzion Smooth Skin ásványi bronzosítóját használtam. (teszt)

Az ajkakra  az Astor Soft Sensation kollekció 560-as, barnás tónusú rúzsát kentem fel persze csak egy bizsergető Carmex-es ajakápolás után. 

Ti szoktatok suliba/munkába erősebb sminket hordani?

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Nem szoktam erősebb sminket hordani, max valamilyen alkalomkor.
    Díjat kaptál tőlem :) http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2014/07/liebster-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Facebook