Kedvencek│Július '14

július 31, 2014





Ebben a hónapban nem vittem túlzásba a sminkelést; dög meleg volt, inkább nyomtam még 10perc szundit és mert a látványos sminket amúgy sem támogatja a munkahelyi etikett ezért hagytam a csudába az egészet és csak a legszükségesebbekre koncentráltam (bb, bronzosító, púder és kiemelő). Habár kevés sminket használtam júliusban, azok bizony majd mind be is kerültek a havi kedvencek közé. Kezdjük velük!


Elsőnek itt van a Catrice 6 in1 bb krém. A 02 árnyalat megfelel a mostani bőrszínemnek, csökkenti a pirosságot igaz kicsit zsírosabb állagú mint amit megszoktam de elég jó színezett hidratáló a kategóriájában.  Júliusban teszt is íródott róla, ha kíváncsi lennél rá itt megtalálod. 

Ha volt időm ajakápolón kívül mást is kenni a számra akkor az többségében az Essence xxxl lasting matt ajakszínező volt, velvet rose árnyalatban. Ha netalántán összefuttok vele a kiárusítás alkalmával tegyetek egy próbát vele!Én azért kedvelem mert iszonyú tartós, a cukorkásan matt finish különleges hogy az illatáról már ne is beszéljek. Egy összehasonlító tesztben anno a Lovely hasonló ajakszínezőjével versenyeztettem, ha érdekel katt ide!

Következő kedvenc szintén Essence, az agyon hájpolt -megjegyzem nem alaptanul- big bright eye jumbo ceruza. Szemöldökcsontra és a szemzugba a legjobb. Krémes lágy, nem is kell ennél jobb kiemelő.

Lovely Princess face kompakt púderrel voltunk ebben a hónapban a legnagyobb barátok. Jószolgálatot tett hogy ne folyjon le az arcomról a smink még délelőtt. Tetszik mert annak ellenére hogy nem áttetsző púderről van szó a lehető legminimálisabban kelt "poros hatást" és korrektül fixálja a bb-t illetve a folyékony korrektort. 

Hónap közepén érkezett meg egy újabb ebay ecset, ez a harmadik amit ugyanattól az eladótól rendelek és ez is tökéletes. Ezúttal egy satírozó ecsetet vettem és nem bántam meg. Ilyen van hogy ennyi pénzért ilyen jó minőségű terméket kapni?! (ezek szerint van csak nem kis hazánkban:S)





Garnier hydrating care vízmegkötő testápoló tej nem ér annyit, hogy külön bejegyzést szánjak rá, amolyan végszükségként használom a durván kiszáradt ujjamon. Elfogyott a Himalaya bőrápoló krém itthon és csak ez van itthon de őszintén szólva ezerszer inkább Himalaya mint Garnier.

Balea olajos tusfürdőről viszont lesz külön bejegyzés, mert megérdemli. Itt csak annyit hogy különleges "olajosdemégsem" formulája miatt  igazi különlegességnek számít (nálam biztosan). Részletek hamarosan. 

Synergen problémás bőrre való arctonikot tavasszal vettem de csak pár hete igazolódott be mennyire megérte az árát. (ami egyébként nem is volt sok) Összetevői közt ugyan szerepel az alkohol (naná!) és a flakont felbontva azonnal meg is csap az a jellegzetes alkohol illat mégsem szárít (!) Szuper érzékeny bőrre is merem ajánlani mert semmilyen irritációt nem okozott ellenben a nyáron zsírosodásra hajlamos T-vonalban és az orr környékén látványosan csökkentette a faggyútermelést. A pórusokat sajnos nem, de már csak azért is megérte az árát. 

Július legkedvesebb terméke nálatok?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. szintén a Catrice BB kréme *-* egyszerűen belopta magát a szívembe <3

    VálaszTörlés
  2. Én sem használtam sok mindent júliusban, talán a Catrice kifutú ecsetes korrektorát mondanám új kedvencnek :)

    VálaszTörlés
  3. A kedvences bejegyzésben én is említettem, hogy sminkeléskor csak az alapdarabokat használtam. Úgy érzem, ezt a fajta Balea tusit illene már kipróbálnom. :)

    VálaszTörlés

Facebook