Lakkteszt │ Moyra Nr. 931 Felicite

augusztus 04, 2014



Egy ütős sárga lakkal érkezem méghozzá a Moyra gél hatású lakkjával 931-es színkóddal. Az igazi sárga szín itt kezdődik, sőt! Telt, élettel teli sárga a javából akár egyetlen rétegben is megállja a helyét a tökéletes gél finish eléréséhez ne fukarkodjunk és kenjünk rá még egy réteget!



Ami az állagát illeti én ennél  hígabb formulához vagyok szokva  de ezt a "gél-hatás "számlájára írom, nincs is gond vele bár ahhoz képest a gél look kevésbé látványos. Ami a száradást illeti, átlagos. Nem annyira zavaró, mint az hogy nehéz egyenletes rétegben legalább is nekem egyetlen festésnél sem sikerül.
 

A gyönyörű árnyalat nem minden egy NAGY hibája azért van még pedig az ecset, az valami borzalmas. Így képről annyira nem is feltűnő de egy rétegben csíkoz és ez elég kiábrándító. A második réteg felvitelekor javul a helyzet de egy ilyen jól sikerült lakknál nehéz  lett volna használható ecsetet gyártani?! Vagy nem tudom, az is lehet hogy csak az én példányom hibás de egyszerűen lehetetlen csíkmentesen felvinni.


2 réteg

A szín maga szuper de a csíkozódás és az ecset miatt nem ez lesz a kedvenc lakkom. Egy-egy ujjamon szívesen viselem de teljes manikűrt nem szívesen készítek vele az említett okok miatt. 

Hogy tetszik ez a lakk?
Kedvenc nyári lakk ? 

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Tegnap mostam le, 5 napig volt ez a sárga gyönyörűség a körmeimen. Igaz, hogy a középső és gyűrűsujjakra a 115-ös Jolly Jewles került. Ütős kombó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Idén nyáron nagyon szeretem az élénk sárga lakkokat, az én abszolút favoritom az Avon Gel Finish Limoncello lakkja

    VálaszTörlés

Facebook