TESZT │ Alverde Coverstick

július 14, 2014



Hú, már ezer éve itt csücsül a piszkozatok közt ez a bejegyzés. Azóta már beszereztem a  Manhattan Weak up! ecsetes korrektorát is de mindent szépen sorjában előbb erről a korrektorceruzáról!



Az Alverde  Coverstick-ről van szó 02 beige árnyalatban. Az állandó szortiment része, nagyjából 1100ft-os áron. Ez az ár talán még nem is lenne sok egy hegyezhető korrektorért mert a tapasztalatok szerint különböző tekerős korrektorok alig néhány hét használat után nálam mindig kifogynak akkor már inkább bőszen hegyezek hátha úgy tovább tart.

Hozzá kell tenni, hogy a Catrice Camouflage korrektort manapság nehéz túl szárnyalni legalább is drogériás kategóriában habár az nem kifejezetten szem alatti karikákra való nekem bevált ott is arról nem is beszélve hogy az eredeti ára is nagyon kedvező hát még ha a mostani leárazáson szerezzük be.

Visszatérve tesztalanyunkhoz az elgondolás az volt hogy egy viszonylag világos árnyalatot választok a szem alatti sötét karikákra  de utóbb kiderült még ha az árnyalat jó is lenne keménysége miatt  szem alatti vékony bőrre  alkalmatlan. Nálam biztosan mert kellemetlenül húzza-nyúzza a bőrt és az eldolgozás is igencsak nehézkes. Ecsettel majdnem lehetetlen ujjal eldolgozva elfogadhatóbb.

Praktikusság szempontjából a golyós változatokat jobban szeretem könnyebb velük dolgozni ami itt is bebizonyosodott. Egyenlőre jól hegyezhető ami csöppet sem elhanyagolható tény  manapság remélem így is marad bár a Krémmániás vélemények aggasztóak e téren. De egyébként nem kell sűrűn hegyezni, 4-5 alkalmanként tompul el annyira hogy hegyező legyen szükség.


Szem alá aligha, inkább bőrhibák  elfedésére még inkább  a homlok-áll-arccsont  vonalon amolyan kiemelőként veszem hasznát ott nem zavaró az említett kemény textúra. Hogy valami jót is mondjak róla a piros foltokat és hegeket szépen elfedi. És a legjobb hogy púderrel fixálva akár egész késő délutánig állja a sarat.
A napfolyamán a bőr egyenetlenségeibe sajnos hajlamos beülni, ez valószínűleg a nehézkes eldolgozhatóságnak (is) köszönhető. A 02 árnyalat nekem így nyárra elfogadható, ez a termékcsalád kifejezetten világos bőrű lányoknak  lehet jó alternatíva a 3 viszonylag világosnak mondható árnyalatával.

 

 Összességében ha nem  50%-os kuponnal vásároltam volna hanem 1000ft körüli áron most eléggé bánnám hogy beruháztam rá. Így kevésbé érzem  pénzkidobásnak, de tény hogy ez a termék nem nagyon vált be.
Nem is annyira a termék minőségével van a gond inkább azzal hogy folyékony vagy mondjuk úgy,  kenhetőbb korrektorokhoz vagyok szokva és emiatt a  pozitív tulajdonságait sem tudom kellőképp értékelni. (tartósság, közepes fedés)
Éppen ezért hozzám hasonlóan folyékony(abb) textúrához szokott lányoknak nem ajánlom. Azoknak viszont akiktől nem áll távol a ceruza-formula megérhet egy próbát mert valóban  tartós és mert pattanások, hegek elkendőzésére egészen jó.



Próbáltátok ezt a korrektort?










You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nem is tudom, én valamiért nem annyira kedvelem az Alverde termékeket, egy-két dolgot próbáltam korábban, de már nem is nagyon próbálkozom. A Catrice tégelyes korrektora bevált, bár szerencsére az is nagyon ritkán kell, így nem is igazán keresgélek :)

    VálaszTörlés
  2. Korábban nekem se voltak Alverde termékeim és igazából ez a bejegyzés is azt támasztja alá hogy teljes áron nem igazán éri meg ezt a márkát választani, nekem legalább is. Dehogy ne húzzam le nagyon őket, a matt mono szemhéjpúderei nagyon jó minőségűek. Leárazva vettem 350ft-ért de minden pénzt megér!

    VálaszTörlés

Facebook