Képmix│ Szeptember

október 03, 2014


Az év legkedveltebb hónapja nálam a szeptember. Számomra a megújulást, új lehetőségeket jelenti, még ez a borongós, esős időjárás is kedvemre való. Sok-sok terméket teszteltem, felfedeztem magamnak a Rimmel Stay Matte alapozót ami se perc alatt letaszította a trónról a Max Factor Facefinity-t.
 Kipróbáltam az Yves Rocher újdonságát és spirálját is, Catrice kiárusításon kincsekre leltem. 
Újdonsült munkatársaim szuper jófejek: édességgel és virággal leptek meg névnapon alkalmából és még a süteményem is ízlett nekik :) Szeptemberben végre nem felejtettem el reggelente outfit-et fotózni, Instagram'-on meg is mutattam.
Szeptemberben még nem az az  igazi forró kakaós-gyertyaégetős-kanapén összekucorodós időszak volt, de a vastag zoknit és a kakaót már betáraztam. Felvértezve várom az őszt.
Nyereményjáték is indult  a blogon egy kisebb beauty-csomagért, aki szeretne október 18-ig még jelentkezhet  ITT.
Hónap közepén felültettük tesómat a Ferihegyre tartó vonatra, hogy szerencsét próbáljon Londonban. Egy régóta elcsatangolt cirmost is megmentettünk a száguldó kocsik mellől és a gazdáját is sikerült megtalálni. Apropó ne felejtsétek holnap (október 4.), az Állatok Világnapján néhány jó falattal, extra törődéssel kedvenceiteket megajándékozni!
















You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Cicaaa <3
    A kék-zöld virágos nyakláncod nagyon tetszik, szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebay, kb. 300 pénz :)
      /a nyaklánc, nem a cica/ :D

      Törlés

Facebook