Lakkteszt I Essence Metal Sugar 04 Skyfal

október 05, 2014





Kértétek, hogy mutassam meg "élesben" is lakkgyűjteményem két új Essence lakkját. Kezdem a homok hatású lakkal mivel múlt héten egy ezzel készült manikűrt viseltem, így sikerült lőni róla néhány képet.
 
 A 04 skyfal árnyalat az enyém, az azúrkék tengert juttatja eszembe. Nem annyira őszi-téli színvilág, ettől függetlenül látok benne fantáziát egy jeges mani elkészítéséhez. Mindegy miről van szó, a lekerekített, kerekded formák minden csomagolást feldobnak így van ez ezzel az üveggel is ami 10ml festéket rejt. Az ecset lehetne szélesebb is, már hozzá vagyok szokva a vastagabb applikátorhoz. A minőség szempontjából elhanyagolható lenne ez a hiányosság, de nálam  a praktikum is befolyásoló tényező még ha csak egy lakkról is van szó.



Az állaga kifogástalan, könnyű felvinni szépen oszlik és 2 rétegben az ígért 3D hatás is érzékelhető. Zöldes kék alapszínben milliónyi ezüst és talán arany mikrocsillám is helyett kapott amitől olyan Jégkirálynős a hatás. A lakkok többségénél megfigyelhető, hogy üvegen keresztül ha kicsit is de más árnyalatú mint felkenve, ennél a lakknál ez nincs így. Pontosan olyan árnyalatú a körmökön mint az üvegben.

Száradás egészen gyors, a két réteg közt alig telt el pár perc mégsem mászott el a festék. Ami a tartósságot illeti, nos az nem igazán nyerte el a tetszésemet. Hozzáteszem fedőlakkot nem használtam csak alapot. Nálam már másnap felgyűrődött a körömvégeken pedig semmi extra külső hatás nem érhette még csak mosogatni se mosogattam. 
De az a jó az ilyen érdes felületű  lakkokban, hogy hipp-hopp kijavítható egyetlen réteg ráfestéssel. 

Biztos mondtam már, de bármennyire tetszenek is az ilyen textúrájú lakkok állandóan és minden ujjamon nem tudnám viselni őket. Vagy is igen, csak beleőrülnék a lemosásukba.... Nekem nincs türelmem órákig acetonban áztatni az ujjaim míg nagy nehezen feloldódik a lakk negyede a többit meg kapargathatom napestig. Ezért használom csak egy-egy ujjamon díszítőként.  Ennek a lemosásával is megszenvedtem, de ennyit még kibírok.



Mindezek ellenére meseszép, ha jól emlékszem ez a második homok hatású lakkom és az első amit magamnak vettem az említett okból.  Akciósan  megérte, de 'órákigdörzsölgetős' lakk nálam pár száz forintnál többet nem ér meg.


Hogy tetszik?Van valamilyen praktikátok a makacsul ragaszkodó lakkok eltávolítására?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Jól néz ki, azonban egyetértek Veled, én sem viselném az összes körmömön, inkább csak egy-egy körömre felkenve :)

    VálaszTörlés
  2. Van valamilyen praktikátok a makacsul ragaszkodó lakkok eltávolítására? Van bizony! Vattakorong, Rossmann-os, zöld színű körömlakklemosó, cellux, olló. Vattakorongra körömlakklemosó, körmökre egyenként rátenni egy-egy lemosós korongot, körbecelluxozni, levágni a felesleges ragasztót, várni 1-2 percet és volt, nincs brutálisan csillámos, ragaszkodó lakk! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép.
    Egyetértek az előttem szólóval, a Rossmannos körömlakklemosó mindent leszed és még hiper olcsó is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk! :)

    Én az alufóliás technikát használom, az mindent leszed és dörzsölgetni sem kell. :D

    VálaszTörlés

Facebook