Kuponmentes drogériás vásárlás (haul)

november 15, 2014


Múlt hétvégén kuponmentes JOY-napot tartottam, úgy sikerült hogy egyetlen termék kivételével semmihez sem tudtam kedvezményt felhasználni. Egyrészt mert erre felénk a JOY kedvezményeket nyújtó üzletek 70%-a  nem leledzik ha mégis akkor meg a kínálat nem egyezik az ízlésemmel. Egyetlen ruhaüzlet 20%-át vártam  az f&f üzletéét bár igazság szerint ilyen "hatalmas"   kedvezményt két hetente kínálnak szóval ez sem volt olyan nagy szám. 
Sajnos ezúttal itt sem jártam sikerrel és az egyetlen ruhanemű ami hazajött velem egy nadrág az Orsay-ből.


Alverde  sárgabarackos körömápolókrém - 349,-
Garnier Minerals golyós deo - 500,-
She-stylzone körömlakkszárító spray - 1290,- (-50%)
Catrice Ultimate körömlakk - 299,-



A nézelődést a dm-ben kezdtem ahol a szokásos hóeleji 10%-os kedvezménnyel vásároltam be. Az Alverde termékek egy része most féláras, a leginkább pénztárcakímélő terméket választottam ki, a sárgabarackos körömápolót. Nem rossz, nem rossz talán féláron még meg is érte.

Garner Minerals golyós deo-kat eléggé szeretem, ha jól emlékszem már a harmadikat fogyasztom. Praktikus a kiszerelése eddig mindháromnak finom illata volt az izzadásgátlásban is jól teljesít.

Az egyetlen termék amit a Joy kuponnal szereztem az a S-he stylezone körömlakkszárító spray-re. Eredetileg az Essence körömlakk szárítást segítő lakkja volt tervbe véve de végül úgy döntöttem féláron előbb kipróbálom a spray változatot. Lesz róla külön bejegyzés ezért is most nem részletezem, előjáróban annyit hogy nagyon olajos termékről van szó de végül is hatásos. 

A kiárusított Catrice lakkok közül kettőt zsebeltem be az elmúlt hetekben (de persze csak egyet sikerült befényképezni:) Érdekes körömlakk, baromi nehéz lefotózni a valós színét a képeken sokkal neonosabbnak tűnik mint igazából. Narancssárgás de mégse szóval meghatározhatatlan árnyalat ami egyébként a Pimp my Shimp.

 Garnier Ultra Doux sampon és balzsam - 300,-/db

A dm-ben most 300ft/db áron beszerezhetőek a Garnier Ultra Doux samponok és balzsamok. Első körben a rózsa-levendula sampont és gránátalmás balzsamot vettem de másnap visszamentem a levendulás balzsamért is mert a sampon illata már első használatkor magával ragadott.

Orsay nadrág - 5000,-


 Az Orsay nadrágból csak a lényeget fényképeztem; képzeljetek el egy  szűkülő fazonú élére vasalt elegáns nadrágot amit a derekát díszítő műbőr csík tesz különlegessé. Alul elegáns, derék részen melegítő fazon. Nincs harag ha így körülírva nem néztek ki sokat ebből a naciból :) A fogason én se tudtam elképzelni hogy ez jól állhat valakin hát még rajtam de felpróbáltam és tetszett. Állítólag leárazott darab volt.




Barna táska - 3990,- (-10%)
Gyertyák - 299,-/db


Egészen friss, konkrétan ma reggeli szerzemény  a barna táska amit az egyik kínaiban találtam. Jó nagy pakolós egyedül a fülével nem vagyok kibékülve, túl hosszú de valamit majd kitalálok rá. A fahéjas-almás és a kókuszos gyertya is mai beszerzés. Előbbi a Lidl karácsonyi kínálatából való, utóbbi pedig a Joy-napokon égre-földre keresett f&f Home gyertyák közül való. A kókuszos illatot ma este be is izzítom...



Head&Shoulders Citrus Fresh sampon - kb.800,-
Aveo Just Lovely tusfürdő - 249,-
NYC körömlakk - 299,-

Müller zsákmány az utolsó három termék: Head&Shoulders mert az nélkülözhetetlen a  közelgő sapka-időszakra. Nekem legjobban a citrusos változat vált be leginkább így azt vettem újra kis kiszerelésben, egészen kevés kell belőle nekem így ez nekem 2-3 hónapra elég. 

Már bánom hogy az Aveo Just Lovely limitált kiadású termékcsaládjából csak a tusfürdőt hoztam haza, utóbb Thimmyke-nél értesültem róla hogy ebből bizony van ajakbalzsam,kézkrém és testápoló is. Az illata mennyei, nem túl híg, kevés is elegendő belőle az ára pedig csak 260,-ft, ha a Müllerben jártok ne hagyjátok ki!!!


Egy NYC Expert Lash lakkot is találtam a kiárusított darabok közt, ez egy igazán karácsonyi árnyalatot ami a 263 Money never sleeps fantázianevet viseli. Mikro-(vagy még annál is kisebb)csillámokkal teli irizáló sötétzöld szín, egy karácsonyi manikűrhöz tökéletes lesz. A száradás és a tartóssági is átlagos.


Mit vásároltatok legutóbb?

U.i.: Sok-sok nyereményjáték linkje került ki ma az oldalsávba. Adjátok meg magatoknak az esélyt  és jelentkezzetek!
A héten a Max Factor Facebook oldalán is elindult a "SMINK KERÉK" ahol  50 darab Masterpiece Transform szempillaspirált, vagy 5 darab  Max Factor ajándékcsomagot sorsolnak ki!
Hajrá Csajok!

You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Én még nem próbáltam ki a körömlakk szárító sprayt, de kíváncsi vagyok már rá nagyon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már többször is használtam. Azt leszámítva hogy baromi olajos végül is nem rossz de ha elfogy (ami elég hamar várható) akkor inkább az Essence ecsetes változatát veszem meg.

      Törlés
  2. Én az Avon körömlakkszárító spray-ét használom, de nem feltétlenül a gyorsszárítás miatt (arra ott a fedőlakk), inkább az olaj ápoló hatása miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háromszor használtam már de kifejezett ápoló hatást egyenlőre nem tapasztaltam. A szárító fedőlakk bizonyára praktikusabb mint ez az spray változat ezért is akarom majd kipróbálni az essence változatot

      Törlés
  3. Jó dolgokat vettél :) A táska nagyon szupi !!

    VálaszTörlés
  4. A gyertyákat próbáltad már? Az F&F-esről sokan írták, hogy égetve nem érződik az illata, kíváncsi vagyok a Lidl almás-fahéjasára, hogy teljesít :) remélem az égetve is elég intenzív :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kókuszos "üzemel", nem túl intenzív az igaz. Egy kis szobát se képes betölteni de azért néha-néha érezni az illatát. A Lidl-es gyertyát még nem próbáltam, majd pár hét múlva amikor aktuális lesz az illat :D

      Törlés
  5. A rózsás-levendulás sampon és balzsam nagy kedvenceim voltak, de most a sárgabarackosat használom. :)

    Nekem az F&F gyertya nem vált be, semmi illata nincs égetve. :-/
    Maradok a Yankee Candle tartoknál, azzal az egész lakást be tudom illatoztatni. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én érzem a kókusz, nem túl intenzíven de lehet csak azért mert még új illat a szobában.
      YC gyertyákat nagyon szívesen kipróbálnék de egyenlőre nincs lehetőségem kipróbálni.

      Törlés

Facebook