Apróságok karácsony előtt...magamnak (haul)

december 21, 2014

A karácsonyi "kinek mit vegyek" közepette és fáradtságos ajándékvásárlások alkalmával hiába a mondás: 'jobb adni...' azért kapni se rossz pláne ha saját magunkat ajándékozzuk meg így biztosan tuti siker az ajándék :D
Ez volt a mottóm hó elején amikor is megvettem mindenkinek a fa alá valót és néhány apróságot magamnak is. Egyetlen kivétellel egyik sem volt szükségszerű de azért na.




 

 

 Instagram'-on irigykedve figyeltem december elején ki mit talált a h&m ékszer kiárusításán, irigykedve és elkeseredetten mert gyanús volt hogy mire én oda keveredek már semmi sem marad. Mázlim volt, hogy a szegedi üzletben három apróság is várt rám még köztük utolsó darabként a régóta vágyott ujjperc gyűrűk (vagy mi ezeknek a hivatalos megnevezése?!).


Nálunk még nincs  Rival de Loop  állvány { és valószínűsíthetően nem is lesz } pedig már nagyon szerettem volna szemrevételezni a felhozatalt. Nem is volt kérdés hogy szegedi látogatásom alkalmával az RdeLoop állványt is szemügyre veszem. 
Két  típusú termékre voltam csak kíváncsi mert oké hogy olcsó termékekről van szó de valahogy árnyalatban egyik sem tűnt nekem valónak. Így végül egy nude körömlakkot és egy fekete szemceruzát hoztam el kipróbálásra. Mondhatni két alapdarabot amik talán majd meghatározzák a márkához való hozzáállásomat. Panni jóvoltából pedig még +2 RdeLoop lakkal bővült a készlet.

Az Essence lakkszárítót már mutattam az lakk újdonságokról szóló bejegyzésben, sőt a teszt is kikerült már róla, szerintem jó vétel.




Két ebay szerzemény is megérkezett amiből itt most csak az arany(ozott) órát láthatjátok, hát mit mondjak, csalódás. A stílus, a kövek még csak-csak de a gatyi sárga árnyalat miatt nem tudok örülni neki, pedig úgy vártam hogy megérkezzen. Ráadásul az óráshoz sem jutok el pedig legalább két szemet kellene kivetetnem belőle. <update: azóta már megoldódott> Annak idején vacilláltam hogy ezt vagy a coffee árnyalatot rendeljem e meg most már tuti hogy rosszul döntöttem mert ennél csak jobb lehet a másik. :(
Itt volt az ideje a csalódásnak is, úgy is mindig mindenhol azt hangoztattam mennyire klassz már hogy eddig minden amit ebayről rendeltem mennyire klassz. Hát tessék, most megkaptam!
Legalább egyszer azért felveszem, kitudja talán jobban mutat felvéve mint az asztalon... 




You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Amikor Neked vettem a lakkokat nagyon szemeztem ezzel, szerintem előbb utóbb mindenképp a kosaramba fog kerülni! :)

    VálaszTörlés

Facebook