Blog Karácsony 2014 │ Ajándékok

december 18, 2014







A 2014-es  Blog karácsonyt  semmiképpen nem szerettem volna elszalasztani ezért idén az elsők közt jelentkeztem rá és már most várom a 2015-ös kiadást!!!
A párok sorsolását majdnem annyira vártam mint később az ajándékozást, végül két nagyon szimpatikus csajszit kaptam páromul.
A megajándékozottam Nóra, a Nora's diaries blog írója akit csak most ismertem meg de épp ezért (is) klassz  ez a kezdeményezés mert ennek  köszönhetően új embereket, új blogokat, Nórát és a szebbnél szebb manikűrjeit és  praktikus diy ötleteit ismerhettem meg :)
 Az általam összeállított ajándékcsomagot Nóra blogján leshetitek meg, kukkantsatok be hozzá miután megnéztétek én miket kaptam! :)

Az ajándékozóm pedig Panka, a Panka' beauty blog írója akit viszont már ezer éve olvasok és gyönyörködöm a fotóiban bejegyzésről bejegyzésre. Panni nagyon kitett magáért, többek közt az egyik karácsonyi kívánságomat is teljesítette.
Köszönöm Panka!

Egy kedves levél kíséretében sok-sok nekem való termék érkezett: 








Kezdem a legnagyobb meglepetéssel ami  a karácsonyi kívánságlistámban is szerepelt ez pedig nem más mint egy Yankee Candle tart.  Mióta ilyen nagy népszerűségnek örvend a márka és a mini viasz azóta sóvárgok egy példányért. Igazából nem is tudtam volna választani melyik illatban próbálnám ki de Panni megoldotta ezt helyettem.
 Még nem próbáltam  -  nem voltam felkészülve egy tart érkezésére, itthon meg nincs párologtatóm (és naná, hogy most nem lehet kapni sehol) - de az illatáért így fólián keresztül is odáig vagyok!!!

A Lovely nude paletta is olyan amivel már többször is szemezgettem az üzletben, kosárba is raktam már számtalanszor de mégis mindig visszatettem mert kételkedtem a pigmentáltságába. Mióta megkaptam minden reggel ezzel sminkelek, a színek pigmentáltságára nem lehet panasz nem porol egy szóval tökéletes hétköznapra.








Emellett két Rival de Loop körömlakkokat is kaptam, az új márkából én is feltankoltam előzőleg de szerencsére egyik lakk sem olyan amit megvettem magamnak pedig a vitaminos körömápolót majdnem én is haza hoztam. 

Egy Miss Sporty krémpirosító is lapult a csomagban amit szintén sokszor használtam mióta megvan. Ezenkívül még egy mézeskalács ízű csokival is felturbózta Panka a csomagot aminek azóta már hűlt helye...








Összegezve  mindezt az első Blog Karácsonyom azt hiszem  nem is lehetett volna jobb csak remélni tudom hogy Nóri legalább fele annyira örült az ajándékoknak mint én! 

Nézzétek be a többiekhez is!








You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Tart és a lakkok csodásak!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis csomag. A palettából a matt színekkel is meg vagy elégedve? :)

    VálaszTörlés
  3. Az a mézeskalácsos csoki annyira finom! :)

    Szuper csomagot kaptál, a palettát majd én is meg szeretném venni magamnak. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper csomag! Ez a csoki annyira fini :)

    VálaszTörlés
  5. A palettára kíváncsi leszek, a lakkok pedig fantasztikusak! :D a YC tarton a kép, meg irtó édes *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó csomagot kaptál, az a lila lakk nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó csomagot kaptál! :)

    VálaszTörlés

Facebook