ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZT│ Essence vs She-stylezone körömlakk szárítók csatája

december 17, 2014

Nem is olyan rég volt szó a blogon az első körömlakk szárító termékemről és már rögtön jön is a következő. Vérszemet kaptam és szíven szerint minden márka lakkszárítóját kipróbálnám.
A She márka spray változatáról íródott első tapasztalataimat itt megtaláljátok. 
Ebben a bejegyzésben  viszont az Essence cseppentős változatáról avagy körömlakk szárító szérum nevet viselő lakkszárítójáról lesz szó.
Egy kicsit össze is hasonlítom az előbbivel szóval amolyan összehasonlító-első benyomásos egyveleg  ez a mostani.


Az egyik legfontosabb különbség  hogy míg a She változat spray megoldása szerteszét szórja a terméket addig ez az orrcseppekhez hasonlító pipettás formula abszolút folyós állaga miatt azonnal és egyenletesen szétterül a körömágyon.
Laikusként anno pont azért választottam a szórófejes változatot mert azt gondoltam kevésbé időigényes és még  gazdaságosabb is lesz ha egyetlen fújással több ujjamat is "kipipálhatom". Ehhez képest alig 6-8 alkalom alatt mostanra csak épp hogy festésre  elegendő maradt a spray változatból és ahhoz képest igencsak borsos az ára a dm-ben.
Az Essence lakkszárító szérumot "még csak" háromszor használtam viszont nem látszik hogy fogyott volna belőle. Egyértelműen gazdaságosabb mennyiségileg, olcsóbb is és nem utolsó sorban ár-érték arányban is messze felülmúlja a korábban tesztelt lakkszárítót. 


Én már a She hatékonyságával is elégedett voltam hisz az első lakkszárítóm lévén honnan is tudhattam volna hogy van jobb?! Az is gyorsan szárította a lakkot de az Essence még gyorsabban.
Plusz az előbbi zsíros érzetet hagyott maga után és csak jó pár perc után szívódott be a bőrbe.
Három különböző márka lakkjával próbáltam a cseppentős szárító szérumot (Essence, Moda, NYC), mindhárom lakk tartóssága javult bár 100%-os bizonyossággal azért ezt nem állítom. 
Amit viszont igen, hogy egy perc alatt koppanósra száradt fényes réteget hagyott maga után. 
A lakkok színén az előző tesztalanyhoz hasonlóan ez sem változtatott. 

A  körömfestés mizéria nálam rendszerint a lefekvés előtti órákra tolódik, elég sűrűn megesett velem hogy  lepedő-lenyomatos körmökkel ébredtem. Mindkét körömlakk szárító megoldást jelent erre de ha választani kell egyértelműen az Essence nail art express dry drops-t mellett voksolok és tuti hogy újra is vásárolom. 
8 ml kiszerelés és teljes áron 745-,forintba kerül, míg a She-stylezone szárító spray teljes áron 1290,- forint és bár 13 ml alig volt elegendő néhány festéshez.


Pontszámok összehasonlítva:

Essence Express dry drops Pontszámai:
Csomagolás:5/5
Hatékonyság:5/5
Ár-érték: 5/5
Összpontszám: 15/15
A korábban tesztelt She-stylezone lakkszárító Pontszámai:
Csomagolás:5/4
Hatékonyság:5/5
Ár-érték: 5/3
Összpontszám: 15/12





You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is megvettem ezt az Essence terméket, nem rossz!
    Bár én mindig kenek gyorsszárító fedőlakkot is a lakkozásra, ezt csupán azért használom, mert a körömágybőrt is ápolja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fedőlakkot egyáltalán nem használok nem hogy gyorsszárítót :D
      Akkor az plusz pont ha azt írod ápoló hatása is van, én ezt még nem tapasztaltam.
      Az első tapasztalatok alapján mindenképp megéri az árát és biztosan újraveszem legközelebb.

      Törlés

Facebook